Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-13, 12:11
  #433
Medlem
Fojoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbtjyven73
Mest folk som slutar prata med en när man kommer i sin 2018 Q7 men de är ändå pöbel och ska inte beblandas med.

Med all rätt så borde man sluta prata med undermänniskor som gillar stadsjeep. Finns det en mer meningslös och ful bil? Ser bara en korkad människa som spenderat mycket pengar på en skitbil när de kunde köpt en betydligt bättre bil.
__________________
Senast redigerad av Fojos 2018-05-13 kl. 12:55.
Citera
2018-05-13, 12:24
  #434
Medlem
godboys avatar
Att glo på en V90? Nä, skulle inte tro det! Lika lite som på en halvrutten 20 år gammal sänkt BMW med blankslitna däck som framförs av valfri importerad babian eller svenskt WT.

De enda bilar jag tittar extra på är rariteter, typ veteranbilar. Såg en jättesnygg 164:a igår.
Citera
2018-05-13, 12:26
  #435
Medlem
26cms avatar
HAHAHAHA fin, fin bil och V90 i en och samma mening? Det är humor

Själv kör jag en v40. Inte för att jag anser den vara en "fin bil" men för att den är praktiskt och jag hade råd med den.
Om folk glor ellerinte skiter jag fullständigt i.
Citera
2018-05-13, 13:30
  #436
Medlem
Fojoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vidrikfittanen
Hallå

Ni med fina fina bilar, har ni märkt hur folk liksom demonstrativt tittar bort, snörper på munnen, ser extrasura ut när ni kommer med er fina bil?
Nu menar jag alltså inte dig som har en stylad Saab 9-5 eller en BMW av årsmodell blatte. Ja, inte nåt begagnat alls, inte ens nån "jättefräsig" amerikanare. Ni är drägg och skall så förbli.

Jag var rätt så tidig med V90 på byn och har noterat detta beteende.
Det roliga är att vi med riktigt fina bilar (jaja, det finns alltid nån med finare bil än dig) ser igenom detta beteende. Jag riktigt ser hur den trumpna skäggiga killen med arbetarjacka och påsen full med blöjor, coca-cola, snus, snabbrätter och chips INTE tittar på min V90 när han kommer ut från Ica och sätter sig i sin , vad han trodde var, sin jättefina V70 från 2008.
Fast det sjuka är att han tittar. Men ändå inte.
Känner ni igen detta?


http://moneyinc.com/wp-content/uploa...pe-640x374.jpg

Kom tillbaka när du kör minst en sådan (för egna pengar).
Tycker i och för sig nyaste volvo-bilarna ser bra ut, men det är fortfarande relativt billigare bilar och därför ser man den redan överallt, alltså inget unikt.
__________________
Senast redigerad av Fojos 2018-05-13 kl. 13:32.
Citera
2018-05-13, 13:52
  #437
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysAllIn
Jafyfan!
Den BMW:n är så äckligt potent så det är en aura på 10 meter runt den bilen.
Visst finns den med en 12:a i senaste versionen om jag minns rätt?
Svårt potent bil det där.


Oj fasiken ... Du har rätt:

https://www.bmw.se/sv/alla-modeller/...rformance.html

Tyskarna kan det här med att bygga slagskepp.

Om globalisterna ger mig en sådan - så byter jag sida i debatten här på flashback!
__________________
Senast redigerad av GusMancuso 2018-05-13 kl. 13:55.
Citera
2018-05-13, 14:37
  #438
Medlem
MacheteAnderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vidrikfittanen
Hallå

Ni med fina fina bilar, har ni märkt hur folk liksom demonstrativt tittar bort, snörper på munnen, ser extrasura ut när ni kommer med er fina bil?
Nu menar jag alltså inte dig som har en stylad Saab 9-5 eller en BMW av årsmodell blatte. Ja, inte nåt begagnat alls, inte ens nån "jättefräsig" amerikanare. Ni är drägg och skall så förbli.

Jag var rätt så tidig med V90 på byn och har noterat detta beteende.
Det roliga är att vi med riktigt fina bilar (jaja, det finns alltid nån med finare bil än dig) ser igenom detta beteende. Jag riktigt ser hur den trumpna skäggiga killen med arbetarjacka och påsen full med blöjor, coca-cola, snus, snabbrätter och chips INTE tittar på min V90 när han kommer ut från Ica och sätter sig i sin , vad han trodde var, sin jättefina V70 från 2008.
Fast det sjuka är att han tittar. Men ändå inte.
Känner ni igen detta?

How to spot a WT? när man anser att Volvo är en fin bil
Citera
2018-05-13, 14:39
  #439
Medlem
MacheteAnderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4x3l
Själv förstår jag inte varför folk ens skulle kolla in nya v90 eller för den delen någon utav Volvos nya bilar. Ett riktigt taskigt försök till att vara en "lyx" bil. Är lika roligt varje gång man ser någon i en ny Volvo som verkligen "söker" efter att få blickar på sin nya traktor. I övrigt är det en ganska dålig kopia på Audis alls modeller (Audis gammla designers som designat nya Volvo). Men men alla sossar där ute, grattis till er att ni kör en wanabe tysk bil.

Citera
2018-05-13, 14:52
  #440
Medlem
Man tittade väl lite extra första gångerna man såg dom nya volvobilarna mest för att det var nytt och spännande. Första intrycket var att dom är skitfula, men det är ju min åsikt.
Nu finns det ju 13 på dussinet av dom så några blickfångare är det knappast.
Citera
2018-05-13, 14:58
  #441
Medlem
JoelSUOMIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4x3l
Själv förstår jag inte varför folk ens skulle kolla in nya v90 eller för den delen någon utav Volvos nya bilar. Ett riktigt taskigt försök till att vara en "lyx" bil. Är lika roligt varje gång man ser någon i en ny Volvo som verkligen "söker" efter att få blickar på sin nya traktor. I övrigt är det en ganska dålig kopia på Audis alls modeller (Audis gammla designers som designat nya Volvo). Men men alla sossar där ute, grattis till er att ni kör en wanabe tysk bil.

V90 tycks i alla fall levereras med blinkers. Sug på den.
Citera
2018-05-13, 15:07
  #442
Medlem
En v90 klassas väl inte som en fin bil?. Svensson så det skriker om det
Citera
2018-05-13, 15:50
  #443
Medlem
Varför ska man titta på en V90? Är ju hur många som helst som har en sådan klassisk svenssonbil som man har belånat/leasat till sig. Lite som V70eran.
Citera
2018-05-13, 16:09
  #444
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GusMancuso
Oj fasiken ... Du har rätt:

https://www.bmw.se/sv/alla-modeller/...rformance.html

Tyskarna kan det här med att bygga slagskepp.

Om globalisterna ger mig en sådan - så byter jag sida i debatten här på flashback!
Den är väl inte särskilt märkvärdig? Det kunde stått BMW istället för OPEL på den här, inga extremt stora skillnader.
http://www.opel.se/content/dam/opel/...76x322_mrm.png
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback