Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-17, 10:42
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rynkeby
Ganska enkelt att köpa de flesta grejer som egentligen borde vara tabletter i pulverform och göra stor profit om du vet hur du ska göra för att antingen göra blotters, eller så behöver man ju en piller press.
Likaså fentanyl HCL i pulverform verkar säljas flitigt på utländska darknet-sidor. I USA verkar det vanligt med fentanyl blandat med mannitol, dom kallar det China white (syntethic heroin)

Innan jag såg det trodde jag china white ett smeknamn för var vitt högkvalitivt heroin

Nu svarar du ju inte riktigt på min fråga men aa, tycker det verkar märkligt att fentanyl kan vara billigare än alprazolam
Citera
2018-02-18, 21:16
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Nu svarar du ju inte riktigt på min fråga men aa, tycker det verkar märkligt att fentanyl kan vara billigare än alprazolam

Nej det gjorde jag inte. Sorry! Orkar inte räkna på det men det är ju en dödsblandning så känns som ett sätt att döda en bensomissbrukare, om inte något av det enklaste..
Citera
2018-02-18, 21:38
  #27
Medlem
storpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuGeeLala
Självklart. Köper man in större mängder direkt från "kemisten" är det en enorm profit.
Köper man in alprazolampulver från kemisten kostar inte heller det speciellt mycket. Men det finns ju vrickat folk överallt som blandar i vad som helst i vad som helst.
Citera
2018-02-19, 10:02
  #28
Avstängd
LolaBoys avatar
It's crazy to hear the fent scare is making its way here
Citera
2018-02-19, 13:22
  #29
Medlem
Mulla Krekars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
“Cyklopropylfentanyl är en av de farligaste fentanylsubstanser som finns."
- Tillsammans med


Vad många fentanylanaloger som kommit, o det lär väl komma fler... Är det ohmfentanyl som fortfarande är starkast? Jag minns nån lista med ett 20-tal olika fentanylanaloger, där fanns nån vi bara kallade för "nr 19", som doserades i nanogram. Det är kanske den som fått namnet ohmfentanyl?
Citera
2018-02-27, 03:42
  #30
Medlem
robertlus avatar
Var det inte en bekant hemsida (ser ut som en 3 åring gjort den) som för några år sedan sålde gröna oxy 80´s som innehöll fentanyl. Dom säljer även stavar.....I alla möjliga färger Vet att det är folk som gjort analys på deras produkter och det stämmer inte nånstans. Det är eftermarknadspiller som pressats i china och består avRC-substanser som för visso funkar för många, men en och annan får lägga livhanken till. Eller som en supersmart person nyligen skrev på sin hemsida som tar över efter "T..Trip" grabbarna:

"Jag har tagit över två gamla etablerade shoppars produkter. Den enes död är den andres bröd så att säga "
Citera
2018-03-04, 22:27
  #31
Medlem
Är detta fortfarande ett problem? Stötte på stavar nyligen och blev ju lite sugen på att köpa (dessutom i mindre stad och dom låg i burk, borde väl minska risken för fenta?) köpte inte pga dels dyrt af och dels pga nojja för stavar, men behöver man egentligen vara nojjig?
Citera
2018-03-05, 14:51
  #32
Medlem
Snorbromsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Är detta fortfarande ett problem? Stötte på stavar nyligen och blev ju lite sugen på att köpa (dessutom i mindre stad och dom låg i burk, borde väl minska risken för fenta?) köpte inte pga dels dyrt af och dels pga nojja för stavar, men behöver man egentligen vara nojjig?

Försiktig bör man alltid vara men du kan prova att bryta av en liten bit och prova så kommer du nog märka både på smaken och ruset hur du känner dig men prova alltid dig försiktigt fram så går det om du tycker att risken är värd att ta.
Citera
2018-03-15, 21:13
  #33
Medlem
JeremySpokeIns avatar
Hur reagerar kroppen om man får i sig fentanyl utan att veta om det?
Citera
2018-03-16, 19:12
  #34
Medlem
Mulla Krekars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeremySpokeIn
Hur reagerar kroppen om man får i sig fentanyl utan att veta om det?
Man blir lugn o avslappnad, allt känns bra. Typ som alla andra opiater/opioider, men får man för mycket i sig så somnar man o slutar andas...
Citera
2018-03-16, 20:22
  #35
Medlem
ex69-dtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeremySpokeIn
Hur reagerar kroppen om man får i sig fentanyl utan att veta om det?

Precis som den reagerar om du får i dig fentanyl medvetet!
Citera
2018-03-16, 21:13
  #36
Medlem
JeremySpokeIns avatar
Tack för svaren, har noll erfarenhet av opioider.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback