Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-09, 01:07
  #13
Medlem
Fregrettos avatar
Namn på gärningsmän?
Citera
2018-02-09, 01:26
  #14
Medlem
Onanikrems avatar
Trist! Tror inte ens babbegänget fattade att han heilade mot dem eller varför, babbar i Malmötrakten tror väl de är lierade med Hitler liksom.
Nu är det länge sen jag var på rättegång men visst är det vanligt att småbabbar skrattar och tjoar i grupp när de är på rättegång?
Heila i rätten är extremt dumt.

Edit. Var väl knappast ett gäng judar som spöat och rånat BO??
__________________
Senast redigerad av Onanikrem 2018-02-09 kl. 01:32.
Citera
2018-02-09, 01:36
  #15
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nils.flygel
Vill han verkligen kränka rånare och deras allierade i domstolarna som signalerar att det är ok att bete sig så genom att ständigt underlåta att ge dem några nämnvärda straff eller utvisa dem, så går han med i Nordiska motståndsrörelsen.

Babbar från mellanöstern brukar ju beundra Hitler, men hata judar desto mer. Hade BO varit smart, hade han kallat blattarna för "Judesvin" istället. hade dom tagit åt sig.
Citera
2018-02-09, 03:22
  #16
Medlem
PeaceOnEarths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fregretto
Namn på gärningsmän?

(FB) Okända män knuffar folk i vattnet vid hamnen i Malmö. Taskigt tidsfördriv.
Citat:
2016-09-25, 21:35
Fnissturken

Gärningsmännen är nordafrikaner.

Säker källa.
Citera
2018-02-09, 05:11
  #17
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Löjligt av åklagaren. Självklart skulle man ha förstått frustrationen över GMs agerande nöjt sig med en tillsägelse till BO.
Citera
2018-02-09, 05:20
  #18
Medlem
Svensk rättvisa är ett skämt, naiva domare som kränker BO och låter GM få ett straff de kan skratta åt.

Jag håller inte med nazister för att jag gillar judar men att han heilade var för att stoppa gms nöje som domaren kränkande spelar upp gång på gång, inte mot judar eller annat.

Som BO förstår jag att han heilade åt araberna för att stoppa dem men det var inte åt judar eller andra.

Svensk rättvisa är ganska onödig, BO blir skit och GM får nya chanser att begå brott.
Citera
2018-02-09, 05:22
  #19
Medlem
Creedo4Lifes avatar
Det slog slint i proppskåpet helt enkelt. Man kanske inte behöver vara raketforskare för att kunna sia om vad som föranledde denna misshandel på en av Adolfs lärjungar.
Citera
2018-02-09, 06:00
  #20
Medlem
Lydans avatar
Kan vara värt att hålla ett öga på utfallet här. Jag misstänker nämligen att det finns en chans att BO kommer att få hårdare straff än vad GM kommer att få.
Citera
2018-02-09, 07:12
  #21
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwinyouloose
Det är premiuminnehåll. Går ej att se utan kostnad.

??? Då har tydligen Asylsvenskan ändrat nu ser jag. När jag postade länken gick den att se, plus att hela artikeln var öppen. Synd att de tar betalt.
Citera
2018-02-09, 09:11
  #22
Medlem
Orka bry sig om hitlerhälsningar längre. GM var väl inte judar?
En sak är säker: att försöka återta sitt land och få upprättelse är olagligt. Iaf om man gör det öppet.
Själv pendlar jag mellan att vilja kämpa och att resignera och planera flytta utomlands.
Tänk om man hade satt ner foten och rensat stan från alltså till här slödder. Då hade man kanske känt att det finns en mening. Som det är nu knäcker de en genom hela skoltiden med sin feminism och allaslikavärde, samtidigt som man är slagpåse åt all världens blattar - och reagerar man slutligen mot det blir man dömd för HMF. Vilket hån...
Citera
2018-02-09, 09:39
  #23
Medlem
Låter lite som att BO kunnat vara jaffarbyn? Med tanke på filmen som ska spelats in? Förekom det kiss?
Citera
2018-02-09, 13:05
  #24
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejhoe.v2
Låter lite som att BO kunnat vara jaffarbyn? Med tanke på filmen som ska spelats in? Förekom det kiss?

??? Vad är jaffarby? Är det Oxie? Vadå kiss?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback