Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2018-02-08, 04:26
  #1
Medlem
Tja! vet inte om tråden ligger i rätt ämne

Har inte skrivit nåt liknande innan å slängde ihop de lite fort.
Tidgare erfarenheter: Hasch, Gräs, Alkohol och nikotin

However, testade snorta medikinet ikväll!
Jag har ADHD och får det utskrivet. Jag slutade ta medicinen för ca 3-4 månader sen. Jag brukade ta 40mg oralt dagligen.

Hade några liggandes så runt 21:30 så krossade jag kulorna i en kapsel (40mg) och sög i mig.
Efter ca 20 minuter kändes allt lite bättre, vad gladare osv. (Ska kanske tilläga att jag var typ depp innan och tyckte livet var kefft).

Väntade iaf en stund och chillade. Runt 23 kände jag att jag ville dra en till lina o sagt som gjort. Efter den kändes allt asnajs. Allt var skönt, älskade allt å alla. Låg i min säng å snapade med polare som jag plötsligt älskade mer än innan.

Runt 00:00 drog jag den sista linan.
Efter det kände jag mig väldigt glad å allt var skönt! Blev väldigt känslosam (posetivt). Berättade för mina polare hur mycket jag tyckte om dom osv.

Runt 01-02 gick jag ut å tog några cigg, satt ensam i den kalla mörka natten å bara njöt! Allt var då bra.

Sen dess har jag bara legat i sängen, lyssnat musik å mått bra. Dock får jag lite ångest när jag tänker på att jag ska upp om 2h till skolan
dvs om jag lyckas somna.

Ska tillägga att under all denna tid så har jag inte direkt känt mig hög. Bara mått bra.

Nån mer som har testat detta å vill dela med sig om hur ni upplevde det?
Mvh grabb som är trött i skolan imorgon
Citera
2018-02-20, 22:50
  #2
Medlem
Var det skönt i näsan? Några negativa effekter? Värt att prova igen?
Citera
2018-02-21, 23:49
  #3
Medlem
Softaren02-32s avatar
hmm Trevlig rapport dock lite för kort och odetaljerad den får iaf 5 av 10
korn av mig.
Citera
2018-02-22, 00:51
  #4
Avstängd
KringExs avatar
Okej rapport men kort. 4/10
Ni som tar Metylfenidat; Varför envisas ni med att dra upp det i näsan? Det kanske slår på någon minut snabbare nasalt än oralt men ruset blir ju mkt kortare. Det tas upp bra och snabbt i magen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback