Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-07, 19:50
  #1
Medlem
Jag undrar ungefär hur mycket min vän använder. Hon har skjutit i fem år,cirka två race i månaden. Fyra dagars påtändning åt gången. Jag får inget svar från henne och jag undrar alltså om dosens storlek och dygnsförbrukningen. Jag vet priset och vill veta vad det kostar i pengar per månad. Tacksam för svar.
Citera
2018-02-07, 20:02
  #2
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Säg halvgramsdoser var 4-6:e timme åtminstone. Det är vad som gäller för mig iallafall och jag har kört på någorlunda regelbundet i 8 år. Visst, i typ 5 år var jag vaken minst 6 dygn i veckan - då blev toleransen värre och jag kunde ligga på 1,5 gramsdoser utan att känna något speciellt utöver den extrema smaken i truten.

Allt är dock olika för olika personer!
Citera
2018-02-07, 20:11
  #3
Medlem
Skulle det vara möjligt att ligga kvar på begynnelsedosen 0,25 gram?
Citera
2018-02-07, 20:34
  #4
Medlem
Eftersom min vän inte kan eller vill svara så ger det mig känslan av att det är mer. Jag kan ha fel. Jag tycker mycket om henne.
Citera
2018-02-07, 21:03
  #5
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av springvatten
Skulle det vara möjligt att ligga kvar på begynnelsedosen 0,25 gram?

Nä, det finns ju en anledning till att man fortsätter skjuta och det är knappast att det blir mer ekonomiskt pga 100% biotillgänglighet, för det blir det fan inte, och den anledningen är att man blir kicktorsk. Och för att skapa en relativt bra kick när man är van vid amfetamin så behövs i regel ett halvt gram.

Jag har väll haft EN vän genom åren som nöjt sig med 0.1-0.2 intravenöst. Men han är nog en på miljonen.

Men du behöver ju såklart inte skjuta var fjärde timme under ett race, men har jag pengar och tillgången så gör jag helst det.
Citera
2018-02-07, 21:36
  #6
Medlem
Tack!
Jag är väldigt glad för svaren du gett. Det finns nog fler som vill svara med någon vidare variation.Det är välkommet.
Citera
2018-02-08, 04:26
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Säg halvgramsdoser var 4-6:e timme åtminstone. Det är vad som gäller för mig iallafall och jag har kört på någorlunda regelbundet i 8 år. Visst, i typ 5 år var jag vaken minst 6 dygn i veckan - då blev toleransen värre och jag kunde ligga på 1,5 gramsdoser utan att känna något speciellt utöver den extrema smaken i truten.

Allt är dock olika för olika personer!
Sov du en dag i veckan, i 5 år?

Skulle tro att hon konsumerar absolut max 10g på fyra dygn, det kostar i regel strax under 2000 men man kan få det för runt 1000 lappen om man har tur. Då räknar jag med att man bara köper 10g åt gågen.
Citera
2018-02-08, 10:30
  #8
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NakedSun
Sov du en dag i veckan, i 5 år?

Skulle tro att hon konsumerar absolut max 10g på fyra dygn, det kostar i regel strax under 2000 men man kan få det för runt 1000 lappen om man har tur. Då räknar jag med att man bara köper 10g åt gågen.

I regel, ja. Oftast mindre. Några få pauser på ca 2 veckor där jag konstant enbart sov/pissa/åt.
Citera
2018-02-08, 15:31
  #9
Medlem
AsLongAsWeLives avatar
Det finns ju många faktorer som spelar in (vikt, leverstatus, hälsotillstånd m.f) men skulle väll säga att en dos kan ligga på 0.5-0.75 var 4-7de timme, beroende på hur kicktorsk personen är. Matematiken får du reda ut själv 😁.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback