Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-07, 15:16
  #13
Medlem
RudyardKiplings avatar
För alla som ännu inte fattat vidden av detta så är det bara en liten del i den kulturmarxistiska propagandan. Kulturmarxism sprungen ur Frankfurtskolan.

Läs på och lär. Börjar man nysta i dessa trådar kommer snart majoriteten av hela 1900-talets händelser i ett nytt sken och då klarnar bilden hur hela lögnen påverkar vår politik och vårt samhälle idag, ditt liv, din och dina barns framtid. Sprid!
Citera
2018-02-07, 15:22
  #14
Medlem
Drama-Llamas avatar
Regeringen verkar äntligen ha fattat att man bör underlätta för folk att skaffa barn i stället för att försvåra för dem ifall man vill göra något åt den sjunkande nativiteten. Det här är väl ett steg i den processen.
Citera
2018-02-07, 15:24
  #15
Medlem
Kpt.Svartskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bunsofsteel
...och var det för få spermadonatorer innan så lär det ju bli ännu värre med den saken framöver. Vem i h-e donerar sperma om man en dag riskerar att ha 200 ungar ståendes utanför dörren som vill "hitta sig själva" och lära sig om sitt ursprung?

Jag hade kunnat tänka mig det. Men jag hade aldrig tagit ansvar för det.. gömt mig i ett annat land.

Du som inte blir drabbad bryr sig inte om dessa barn. Men barnet som drabbas och växer upp till en förvirrad människa blir en tyngd för sin omgivning
Citera
2018-02-07, 15:46
  #16
Medlem
Bunsofsteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drama-Llama
Regeringen verkar äntligen ha fattat att man bör underlätta för folk att skaffa barn i stället för att försvåra för dem ifall man vill göra något åt den sjunkande nativiteten. Det här är väl ett steg i den processen.

Är ingen mänsklig rättighet att skaffa barn, och bör ej heller vara det.

Vill man göra något åt födslotalen är det mer effektivt att göra Sverige strömlöst tre dagar om året...
Citera
2018-02-07, 16:02
  #17
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bunsofsteel
Är ingen mänsklig rättighet att skaffa barn, och bör ej heller vara det.
Det kan jag inte se att någon skulle ha påstått heller.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback