Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-07, 14:06
  #1
Medlem
Bunsofsteels avatar
https://www.dn.se/nyheter/politik/re...na-bli-pappor/

Jag pallar inte mer.
Är målet att trascha landet så mycket det bara går innan valet eller?

I konsekvensens namn borde ungar med feta kossor till morsa vara kalvar i juridisk mening också?!?


Gaaaah jag flippar ur.


Ni andra, diskutera...
Citera
2018-02-07, 14:07
  #2
Medlem
Kolonns avatar
Vem pushar för sånt här? Lobbygrupper?


Låter som en valvinnande fråga
Citera
2018-02-07, 14:18
  #3
Medlem
kalkryggars avatar
Vad är det jag missar (eller har missat). Jag måste sovit under det evolutionsarbetet, men när började män föda barn?

Citera
2018-02-07, 14:21
  #4
Medlem
Bunsofsteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Vad är det jag missar (eller har missat). Jag måste sovit under det evolutionsarbetet, men när började män föda barn?


Sedan transkvinnor började skita ur sig ungar...

Vi pratar alltså om "män".

Allvarligt talat. Hur kan någon göra det mest kvinnliga av allt (föda barn), och sedan i nästa mening på fullt allvar hävda att dom är "män" OCH SAMHÄLLET KÖPER SKITSNACKET RAKT AV?!?!?!?


Gaaaah!
__________________
Senast redigerad av Bunsofsteel 2018-02-07 kl. 14:26.
Citera
2018-02-07, 14:31
  #5
Avstängd
HMBPTOLEMAJOWs avatar
Tidningens rubrik är tamigfan obetalbar.

Kan någon vänlig själ summera artikelns andemening på ett begripligt sätt? Rökte precis en stor dos hasch, vilket kan bidra något till min förvirring.
Citera
2018-02-07, 14:33
  #6
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bunsofsteel
Sedan transkvinnor började skita ur sig ungar...

Vi pratar alltså om "män".

Allvarligt talat. Hur kan någon göra det mest kvinnliga av allt (föda barn), och sedan i nästa mening på fullt allvar hävda att dom är "män" OCH SAMHÄLLET KÖPER SKITSNACKET RAKT AV?!?!?!?


Gaaaah!

Fy fan! Är det alltså detta man menar? Tänk å stå på skolgården och förklara hur en man födde fram än och hur många gånger skall man behöva säga att man inte kom ut ur röven på mannen. Stackars barn som råkar ut för detta.


Är det verkligen sant?
Citera
2018-02-07, 14:34
  #7
Medlem
okok1s avatar
Var det inte tvång på kastrering vid könsbyte?
Citera
2018-02-07, 14:37
  #8
Avstängd
Gäddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Var det inte tvång på kastrering vid könsbyte?

Jo, men det blev kränkade att bli av med snoppen när man vill bli kvinna.
Citera
2018-02-07, 14:40
  #9
Medlem
TuckerandDales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Tidningens rubrik är tamigfan obetalbar.

Kan någon vänlig själ summera artikelns andemening på ett begripligt sätt? Rökte precis en stor dos hasch, vilket kan bidra något till min förvirring.
Hade själv behövt en stor dos hasch efter att ha varit dum nog och läst artikeln .
Herrejävlar sverige är i behov av psykiatrisk tvångsvård
Citera
2018-02-07, 14:53
  #10
Medlem
Kpt.Svartskalles avatar
Jag har förstått att våra regering är en bunt ignoranta horor.

Förutom att dom tillåter att shemales (haha) ska få tillåtelse att föda barn.
Står det inte också i texten ensamma kvinnor ska få insiminera sig med sperma utanför riket.

Detta för att underlätta för barnet att veta vem den biologiska fadern är... ärligt talat så tror jag barn skiter i vem deras pappa är om dom kommer från ett pissrör.
Vad fan ska en unge med info om en främmande man, när dom inte ens träffar honom i livet.

Varför inte uppmuntra till mer barn i riket bland folket och göra det viktigt med kärnfamilj igen?
Citera
2018-02-07, 14:58
  #11
Medlem
Bunsofsteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kpt.Svartskalle
Jag har förstått att våra regering är en bunt ignoranta horor.

Förutom att dom tillåter att shemales (haha) ska få tillåtelse att föda barn.
Står det inte också i texten ensamma kvinnor ska få insiminera sig med sperma utanför riket.

Detta för att underlätta för barnet att veta vem den biologiska fadern är... ärligt talat så tror jag barn skiter i vem deras pappa är om dom kommer från ett pissrör.
Vad fan ska en unge med info om en främmande man, när dom inte ens träffar honom i livet.

Varför inte uppmuntra till mer barn i riket bland folket och göra det viktigt med kärnfamilj igen?

...och var det för få spermadonatorer innan så lär det ju bli ännu värre med den saken framöver. Vem i h-e donerar sperma om man en dag riskerar att ha 200 ungar ståendes utanför dörren som vill "hitta sig själva" och lära sig om sitt ursprung?
Citera
2018-02-07, 14:59
  #12
Medlem
fittslems avatar
Vänstern = Du är allt som du identifierar dig som.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback