Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-07, 00:16
  #1
Medlem
Som rubriken lyder behöver en robust laptop som tåler mycket , har kollat på 2 stycken kolla länkarna , länka gärna fler om ni har tips på en bra laptop.


https://www.amazon.com/dp/B01JNMRFXU...d-638046566-20

https://www.newegg.com/Product/Produ...trd-1851059309

Behöver också hjälp med internet , finns det något satellit internet ? Som funkar överallt i princip ?
Citera
2018-02-07, 06:40
  #2
Medlem
borrizs avatar
Glöm inte att kolla producent garantier eftersom du kommer att befinna dig utomlands.
Kolla även om/vilka servicepaket som du kan köpa till/ingår och hur du kommer i kontakt med producenten i den region du avser att befinna dig i.
Citera
2018-02-07, 12:42
  #3
Medlem
2560ps avatar
Jag har haft min laptop sen 2012, den har varit med mig överallt runtom i världen. Den har överlevt sandstormar, monsunregn, snöstormar och en bilolycka. Stryktåligare dator är nog svårt att hitta. Jag är så nöjd med den att jag t.o.m. har modellen som användarnamn Det är en HP.
Citera
2018-02-07, 21:50
  #4
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Jag har haft min laptop sen 2012, den har varit med mig överallt runtom i världen. Den har överlevt sandstormar, monsunregn, snöstormar och en bilolycka. Stryktåligare dator är nog svårt att hitta. Jag är så nöjd med den att jag t.o.m. har modellen som användarnamn Det är en HP.
Jag håller med.
Tänker man på att ts kommer att vara aktiv någonstans i Långbortistan, så är det sannolikt att det är Hp som har minst dålig serviceorganisation.
Citera
2018-02-07, 22:01
  #5
Medlem
Laxons avatar
Kolla in Panasonic Toughbook CF-33.
Citera
2018-02-08, 01:21
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borriz
Glöm inte att kolla producent garantier eftersom du kommer att befinna dig utomlands.
Kolla även om/vilka servicepaket som du kan köpa till/ingår och hur du kommer i kontakt med producenten i den region du avser att befinna dig i.
Tack för infon !
Citera
2018-02-08, 01:21
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Jag har haft min laptop sen 2012, den har varit med mig överallt runtom i världen. Den har överlevt sandstormar, monsunregn, snöstormar och en bilolycka. Stryktåligare dator är nog svårt att hitta. Jag är så nöjd med den att jag t.o.m. har modellen som användarnamn Det är en HP.
låter som rätt laptop för jobbet
Citera
2018-02-08, 01:23
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laxon
Kolla in Panasonic Toughbook CF-33.
Tack har du den själv ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback