Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-06, 17:35
  #1
Medlem
Som rubriken lyder, jag rakade av mig polisongerna som kvinna, är en väldigt impulsiv brud. Innan jag rakade mig hade jag dessutom inte ens fula polisonger. De var små och fina. Fick nog för mig att de var fula. För tillfället är de verkligen inte fina utan de är hemska! Jag lät de växa under 3 månader, resultatet blev 1cm. Idag bestämde jag mig för att raka de med en liten apparat och det visade sig också bli hemskt. Man ser att jag har rakat och det ser helt naket ut! Förstår om ni inte kan fatta varför jag gjorde det här, skulle dock respektera om ni inte var otrevliga.
Kan ni hjälpa mig? Vad ska jag göra?
Tack på förhand
Citera
2018-02-06, 17:39
  #2
Medlem
Rakat av sig polisongerna som kvinna?
Citera
2018-02-06, 17:43
  #3
Medlem
En bild Kanske? Så vi bättre kan diskutera ditt problem
Citera
2018-02-06, 17:56
  #4
Medlem
franges avatar
Det omöjligt att svara på vad det hemska är - utan att se bild på dem.

Det enklaste du kan göra är att ta en tuschpenna i matchande färg och måla på nya polisonger av den varianten du själv tycker blir ohemskt.
Vill du annars gå all in - så kan du smeta vattenfast lim på huden där, och klippa små "fransar" av det befintliga håret, som du sedan sätter på plats.
Ungefär som när modelljärnväg-byggare gör "gräs" i sina små modell-miljöer, här har du en guide på sådant
http://modelrailwayengineer.com/how-...model-railway/
https://www.youtube.com/watch?v=8os3srI3JCM

Kan dock inte lova att det blir så fint.
__________________
Senast redigerad av frange 2018-02-06 kl. 18:00.
Citera
2018-02-06, 18:03
  #5
Medlem
Ylleskjortas avatar
Raka av resten
Citera
2018-02-06, 18:21
  #6
Medlem
maxatdunders avatar
onödigt, du får bara vänta att de växer ut igen, symd att du e kvinna o du inte kommer undan med fucked up hår
Citera
2018-02-06, 18:40
  #7
Medlem
Svantevits avatar
Det är nog bara du själv som ser detta problem. Din omgivning kommer inte att lägga märke till detta.

Om du rakade så att det blev en kant, så kan det ju se lite märkligt ut på en kvinna. I så fall får du väl lägga en del av håret framför örat tills vidare.
Citera
2018-02-06, 18:47
  #8
Avstängd
LE37s avatar
Varenda jäkla affär är full av smink hårförlängningar fransförlängningar osv osv, använd fantasin eller gå till en frissa.
Citera
2018-02-06, 19:12
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LE37
Varenda jäkla affär är full av smink hårförlängningar fransförlängningar osv osv, använd fantasin eller gå till en frissa.


Haha vad ska en frisör göra? Hjälpa mig raka? Limma fast fula tjocka polisonger?
Citera
2018-02-06, 19:14
  #10
Avstängd
LE37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badgyal
Haha vad ska en frisör göra? Hjälpa mig raka? Limma fast fula tjocka polisonger?

Ha ha vad ska vi på Flashback göra åt saken?
Vet inte vad du går till för frisör, men mottot för dom är att göra sina kunder nöjda och snygga.

Sett till din trådhistorik så verkar du ständigt hamna i en massa "akuta" jobbiga situationer, hur lyckas du?
__________________
Senast redigerad av LE37 2018-02-06 kl. 19:17.
Citera
2018-02-06, 19:36
  #11
Medlem
Europes avatar
Avvled uppmärksamheten från dem genom att bära väldigt urringat. Det borde väl fungera åtminstone på heterosexuella män.

Jag antar i förbigående att TS har kort hår, för annars skulle det väl döljas under håret?
Citera
2018-02-06, 19:44
  #12
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badgyal
Haha vad ska en frisör göra? Hjälpa mig raka? Limma fast fula tjocka polisonger?

Tja, men lite lim och ihopsopat hår från golvet, så kan de nog t.o.m. göra dig till självaste Gaz:

http://i.imgur.com/wQLOa57.jpg
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback