Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-06, 17:32
  #1
Medlem
https://login.ntm.eu/pren/default.as...ncallback.aspx

För er som inte har Corren så handlar artikeln om att nattklubben Platå i Linköping igårkväll publicerade ett event på sin Facebooksida som hette "Vill du ligga?"
Efter att lokaltidningen publicerat artikeln försvann eventet och en anonym eventansvarig tog på sig skulden och säger sig inte ha förankrat det med sin chef.
Just nu på deras Facebook så pågår en recensionsstorm, och har sjunkit från 4.4 till under 3 i betyg på några timmar.

Det handlade om ett vanligt "traffic light" party. Man har på sig armband med olika färger beroende på om man är sugen på att dra hem nån för kvällen eller inte.

Min tanke är att Platå har väldigt dålig tajming. Såna här event lockar vanligtvis massa folk och brukar vara uppskattade men just nu under #metoo-eran väljer alla att "reagera". Oflyt!

Vad tycker ni?
Citera
2018-02-06, 18:50
  #2
Avstängd
LE37s avatar
Folk har gått på krogen för att hitta ragg/ligg sen urminnes tider, bara för att någon är ärlig för en gång skull så blir det ett jävla liv i svennebananlandet.

Om det inte förekommer prostitution så ser jag inget problem i ett sk sexparty.
Citera
2018-02-06, 21:44
  #3
Medlem
HailToTheKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LE37
Folk har gått på krogen för att hitta ragg/ligg sen urminnes tider, bara för att någon är ärlig för en gång skull så blir det ett jävla liv i svennebananlandet.

Om det inte förekommer prostitution så ser jag inget problem i ett sk sexparty.


Håller med, vad är det som är så hemskt egentligen? Dagens svenskar alltså..
Citera
2018-02-06, 21:51
  #4
Medlem
TobiasBeechers avatar
Faaaan domedagen är nära om en krog bjuder in till armbandstema för att visa ragglusten :S

Det finns ju inga andra problem att fokusera på här i världen...
Citera
2018-02-06, 22:33
  #5
Avstängd
LE37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HailToTheKing
Håller med, vad är det som är så hemskt egentligen? Dagens svenskar alltså..

Jag man blir fan förbannad och det värsta av allt är att dessa tre drivna ungdomar som höll i det här nu tvingas att ursäkta sig i alla sociala medier tidning och tv.

Man blir spyfärdig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback