Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2018-07-26, 13:41
  #85
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av W.Smith
Svårt att bedöma måste jag säga, vi är alla primitiva, vi är apor i kostym som det så målande brukar beskrivas.
Kvinnor är ännu mer primitiva tycker jag. Alla är djur men kvinnor är på en mycket lägre nivå. Vad som utgör kvinnan är intriger av alla dess slag, härskartekniker, impulsivitet, känslostyrda utan dess like osv osv. Män har åtminstone ett förnuft och är de som skapat moderna samhällen. Män har gjort nästan allt jämställdhetsarbete medan kvinnor spottar på det. De föraktar svaghet och föredrar primitiva styrkedemonstrationer för att de själva är så svaga osv osv.

Det här är en del av allt som finns men ungefär så. Samma med svartsjukan. Kan tänka mig hur illa ställt det egentligen är.
Citera
2019-01-22, 10:52
  #86
Medlem
ritafins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W.Smith
Haha vad i helvete? Har du ens träffat kvinnor i verkliga livet? Kvinnor är definitivt mer svartsjuka än män. När det gäller alla typer av sociala spel så är kvinnor på mannens nivå upphöjt till 12, ungefär. Där ingår svartsjuka.


Edit: Jag menade inte att låta otrevlig, jag blev bara så förvånad över din analys.
Lungt ☺ Folk brukar ju säga att jag analyserar såå j....a djupt hehe
Citera
2019-01-22, 12:45
  #87
Medlem
Loeptiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ritafin
Lång story short! Jag är/har varit kk med en några år äldre tjej men fått reda på att hon har flera och olika sex relationer med andra killar. Jag har inte någon som helst problem med att fixa kk'n men hon är ändå en skön och trevlig tjej. Men idag började jag tveka att vara kk med henne pga det vad jag hört ang att hon är mer eller mindre ett leder vilket gör att jag inte har någon lust att komma och gå hos henne! Snälla säg till mig att avsluta denna relationen!

Detta är ju bara "töm och glöm", då får man ju vara beredd på att andra också är med och delar.
Måste du ens be om hjälp på ett forum att sluta knulla någon som knullar med många andra?
Detta borde ju inte spela någon roll, det är ju inte så att ni är i ett riktigt förhållande, och OM du känner så, ser du ju ändå att det är anledning att fimpa..
Citera
2019-01-22, 16:19
  #88
Medlem
Ganska gammalt inlägg men ändå intressant. Får ofta sexförslag från män som har en eller flera kks. Tackar såklart nej. Inte fräscht och helt klart en grogrund för könssjukdomar.

Fast det vet alla redan....
Citera
2019-01-26, 20:25
  #89
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ritafin
Lång story short! Jag är/har varit kk med en några år äldre tjej men fått reda på att hon har flera och olika sex relationer med andra killar. Jag har inte någon som helst problem med att fixa kk'n men hon är ändå en skön och trevlig tjej. Men idag började jag tveka att vara kk med henne pga det vad jag hört ang att hon är mer eller mindre ett leder vilket gör att jag inte har någon lust att komma och gå hos henne! Snälla säg till mig att avsluta denna relationen!

Du känner dig alltså äcklig för att du
1) har en heterosexuell sexualdrift
och
2) kanaliserar den genom en KK-relation
och
3) att din partner också har KK-relationer

Min respons: jaha! Lägg ner den då? Bli munk om du tror att det är finare och bättre att vara.

Nyfiken fråga: varför känner du dig smutsig då? Är du muslim eller nåt? KK-relationer är drömlivet för många här i västerlandet. Det är absolut inget fel i att kunna ha skönt sex utan att fördenskull bli så neurotisk att man måste lova varann evig trohet.

Och inga är bättre på att använda kondom än de fritänkare som valt att leva ett modernt sexliv. De som får könssjukdomar är de flytspacklar (damn you autocorrect) som bara flyter med i livet utan att ha gjort proaktivt beslut.
__________________
Senast redigerad av Skattebrott 2019-01-26 kl. 20:28.
Citera
2019-01-31, 05:00
  #90
Medlem
Vildbloms avatar
Fy fan vad äckligt. Vad är det MED folk numera?

Säg som det är att du inte vill ligga med en lössläppt kvinna, its over.
Citera
2019-01-31, 05:02
  #91
Medlem
Vildbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande
Ganska gammalt inlägg men ändå intressant. Får ofta sexförslag från män som har en eller flera kks. Tackar såklart nej. Inte fräscht och helt klart en grogrund för könssjukdomar.

Fast det vet alla redan....
*Spyr* Det räcker alltså inte med en kvinna för dem utan de har flera stycken de skiftar mellan? Alltså..dagens människor..
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback