Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-05, 19:28
  #1
Medlem
Jag undrar hur det sett ut i svenska hem under senaste decennierna sedan 60-talet. Det verkar som att den svenska bitchkvinnan och feministen bestämt och dominerat allt i hushållet, hur barnen skulle uppfostras etc, och mannen bara skulle vara till lags som en cuckifierad fjant utan åsikt. Jag vet själv fleraa sådana exempel från min tid. Värst drabbat var nog 40-50 talisterna tror jag. Män från dessa generationer är sådana pussies rent generellt i Sverige.

Hur var det hos er? Hade ni sådana föräldrar?
Citera
2018-02-05, 19:30
  #2
Medlem
franges avatar
Nej.
Citera
2018-02-05, 19:32
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Jag undrar hur det sett ut i svenska hem under senaste decennierna sedan 60-talet. Det verkar som att den svenska bitchkvinnan och feministen bestämt och dominerat allt i hushållet, hur barnen skulle uppfostras etc, och mannen bara skulle vara till lags som en cuckifierad fjant utan åsikt. Jag vet själv fleraa sådana exempel från min tid. Värst drabbat var nog 40-50 talisterna tror jag. Män från dessa generationer är sådana pussies rent generellt i Sverige.

Hur var det hos er? Hade ni sådana föräldrar?

Är uppväxt utan föräldrar.
Citera
2018-02-05, 19:33
  #4
Medlem
Womenundermyheels avatar
Min far är definitivt en cuck. Jag är raka motsatsen. Det är nog lite därför jag är som jag är.
Citera
2018-02-05, 19:36
  #5
Medlem
Nej, Tack och lov.


Tänk alla de idag som faktiskt har en Cuck pappa och en bitch mamma som pratar om feminism och rasblandning 24/7 och som stannar hemma medan frugan är ute varenda helg för några glas rött och lite exotism förortens placerade har att erbjuda. Jisses! haha
__________________
Senast redigerad av Cauvie 2018-02-05 kl. 19:43.
Citera
2018-02-05, 19:49
  #6
Medlem
Adriadnes avatar
Vad menar ni egentligen med "cuck"? Cuckold? Hanrej? Eller menar ni typ toffelhjälte?

Ont: nej. Båda mina föräldrar är fina och respektfulla människor.
Citera
2018-02-05, 20:29
  #7
Medlem
oldtimedrunks avatar
Nej, blev uppfostrad med örfilar och när jag varit i slagsmål så blev farsan stolt.
Citera
2018-02-05, 21:49
  #8
Medlem
AA-suiteds avatar
Nej men har en vän som växte upp så. Inte det där om att morsan är bitchig och feminist men det med att farsan är tyst och feg. Resultatet? Feg och konflikträdd. Vågar knappt prata med folk utan att hålla med dem.
Citera
2018-02-05, 21:53
  #9
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adriadne
Vad menar ni egentligen med "cuck"? Cuckold? Hanrej? Eller menar ni typ toffelhjälte?

Ont: nej. Båda mina föräldrar är fina och respektfulla människor.
Cuck är någon vars fru knullas utan mannens medhåll/deltagande/vetskap. Det är en slags social kastrering och förnedring.
Citera
2018-02-05, 22:41
  #10
Medlem
SvartChilis avatar
Det där löjliga ordet cuck åsido, nej, far var alltid den bossiga och dominanta. 80-talist
Citera
2018-02-05, 22:55
  #11
Medlem
Nej. Men mina föreldrar var skilda så däremot fick jag en låstsas förelder av MENA härkomst som också var femminist. Men jag bodde inte så länge där bara några år sen blev jag myndig och flyttade ut så snabbt jag kunde.
Citera
2018-02-05, 23:08
  #12
Medlem
Min farsa var lite bägge delar. Han kunde säkert framstå som värsta velour-pappan, mjukast, snällast osv. Men han hade en annan sida med, han knullade med sina kvinnliga kollegor, sina vänners fruar, osv. Konstant otrogen, på äldre dar har jag fått veta mer och mer om farsan, saker som jag kanske inte ens anade under uppväxten. Väldigt dubbel personlighet egentligen, tog hand om barn, min cancersjuka döende mamma och var en väldigt fin människa. Samtidigt som han var en slemmig bock.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback