Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-03-11, 23:52
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tripptroll1
Nej det är inget * tecken efter.
>50pmol/L står det. Innan stod det bara 22pmol/L. Inget > tecken innan, men det kanske bara menar på att det är utanför referensintervallet? Skönt att det var ok och inte bara vatten i vialerna.

Jag kör med Gorilla labs Testo E 250mg.


förlåt mig, >50 menas att det är högre än 50 och att dom inte mätt det högre än så, ditt testo är grönt och i bra klass, hur bra vet vi inte då får du ta blod prover där de mäter högre än så
Citera
2018-03-12, 08:34
  #38
Medlem
stefanbicepss avatar
Det här ska jag följa!

Vi har i princip samma stats och upplägg så det här var intressant Jag är dock bara inne på vecka 2 än så länge. Hur är ditt välmående för tillfället? Har du märkt av någonting förutom viktuppgången? Negativt och positivt?

Lycka till!
Citera
2018-03-14, 15:43
  #39
Medlem
Tripptroll1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
förlåt mig, >50 menas att det är högre än 50 och att dom inte mätt det högre än så, ditt testo är grönt och i bra klass, hur bra vet vi inte då får du ta blod prover där de mäter högre än så

Ok men då får jag väl känna mig ganska till lags ändå. Nöjer mig med Wearlabs test för den här gången. Även om jag e jävligt nyfiken att se vart det ligger exakt.
Citera
2018-03-14, 16:00
  #40
Medlem
Tripptroll1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefanbiceps
Det här ska jag följa!

Vi har i princip samma stats och upplägg så det här var intressant Jag är dock bara inne på vecka 2 än så länge. Hur är ditt välmående för tillfället? Har du märkt av någonting förutom viktuppgången? Negativt och positivt?

Lycka till!

Mitt mående är på topp, känns inte som nåt problem skulle kunna vara för stort just nu. Inte för att jag mådde dåligt innan men jag känner ett helt annat "GO" i mig själv än jag gjorde för 2V sen.

Sömnen är det som är ett stort minus, sover 4-5h per dygn och det är osammanhängande. Men humöret är ändå på topp. Är dock lite orolig att jag inte återhämtar mig tillräckligt och att det hämmar tillväxten.

Körde marklyft igår och där har jag ökat 20kg dom senaste 2V, från ett resultat som jag stått stilla på ett tag. Vet inte om det är en bra ökning men jag är helt klart nöjd.

Har ökat i alla övningar men pga av diverse kroniska skador och att muskelfästena i armbågarna inte vill hänga med riktigt så kör jag på lättare vikter med fler reps för att försöka undvika skador.

Sen några dagar tillbaka så har jag satt in Arimidex för att få ner Östrot, och man ska tydligen tappa tryck av AI men det är inget jag märkt ännu. Vet inte om det kommer efter man ätit dom ett tag.
Citera
2018-03-14, 16:07
  #41
Medlem
Tripptroll1s avatar
Nu har jag käkat 0,5mg Arimidex eod i 6 dagar. Kan känna att det kliar till i bröstet lite då och då (gjorde ej det innan jag började med AI). Borde jag höja dosen eller köra så här?
Fick rådet att sätta in Nolva redan nu men hade hoppats att bara behöva köra den under pct. Eller borde jag sätta igång med den nu?
Har inte känningar ofta och inga knölar.

Tacksam för goda råd.

Mvh
Citera
2018-03-14, 22:38
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tripptroll1
Nu har jag käkat 0,5mg Arimidex eod i 6 dagar. Kan känna att det kliar till i bröstet lite då och då (gjorde ej det innan jag började med AI). Borde jag höja dosen eller köra så här?
Fick rådet att sätta in Nolva redan nu men hade hoppats att bara behöva köra den under pct. Eller borde jag sätta igång med den nu?
Har inte känningar ofta och inga knölar.

Tacksam för goda råd.

Mvh


chilla lite, adex har precis börjat verka i ditt system för fan...

dessutom så byggs dosen adex upp så den ''höjjs'' succesivt hela tiden.. du behöver inte slänga in nolva just nu, om det börjar göra ont kan du slänga in nolva
Citera
2018-06-28, 11:32
  #43
Medlem
Lever du ?
Citera
2018-06-28, 20:17
  #44
Medlem
Undrar samma sak som zanderman 😅Läste dinrapport med spänning, vore ju kul att veta hur det gick/går för dej och vilka resultat du har fått!

/Roddarn
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback