Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-05, 16:11
  #1
Medlem
Tog en del svamp igår och det var skönt som fan. Hade bara positiva tankar och lyssnade på house musik och älskade allt. Idag känner jag mig neråt och likgiltig typ.. är detta normalt eller har hag fått nån permanent skada ..
Citera
2018-02-05, 16:28
  #2
Medlem
Helt normalt! Din hjärna är trött efter allt spännande som hände igår
Citera
2018-02-05, 16:51
  #3
Avstängd
Halloween2s avatar
Du läser inte på om drogerna du tar antar jag? Fullt vanligt och kan vara så någon vecka nu.
Citera
2018-02-05, 17:31
  #4
Medlem
Sigstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aquaweiler
...har hag fått nån permanent skada ..

Sladdrig tal och skrift är ett tecken på permanent hjärnskada.
Citera
2018-02-05, 17:57
  #5
Medlem
Helsnurrigs avatar
Har inte hänt så för mig med svamp men vet att det förekommer hos vissa. Ta en paus från alla substanser. Rör dig mycket utomhus trots kylan så att du får frisk luft och motion. Se det som en influensa eller något, du blir snart bättre.
Citera
2018-02-20, 09:39
  #6
Medlem
Bruka vara tvärt om för mig. Brukar vara jävligt positiv men trött. Har jag haft tunga trippar med mkt insikter kan det ta ett tag att processa, men brukar alltid leda till något bättre med livet.
Citera
2018-02-20, 21:12
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aquaweiler
Tog en del svamp igår och det var skönt som fan. Hade bara positiva tankar och lyssnade på house musik och älskade allt. Idag känner jag mig neråt och likgiltig typ.. är detta normalt eller har hag fått nån permanent skada ..

Förhoppningsvis inte men droger som svamp är definitivt skadligt för hjärnan. Hur mår du nu?
Citera
2018-02-20, 23:10
  #8
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigsten
Sladdrig tal och skrift är ett tecken på permanent hjärnskada.

Ja, alkohol ger isåfall permanenta hjärnskador efter varje helg. Förklarar hela svenska folkets passivitet.
Sluta sprida en massa nonsens.

Citat:
Ursprungligen postat av ninjuboy
Förhoppningsvis inte men droger som svamp är definitivt skadligt för hjärnan. Hur mår du nu?

Presentera forskning på det, och inte dina egna rabiata föreställningar

En tråd som går igenom svamps antidepressiva egenskaper, där den klår SSRI
(FB) Psilocybin - bättre än SSRI i dagsfärsk studie mot depression

Psilocybin/psilocin orsakar tvärtom neurogenes - celltillväxt.

TS, är trött beror snarare på de omvälvande psykologiska insikterna man får.
__________________
Senast redigerad av QxZtVyPrQ9981AZX 2018-02-20 kl. 23:22.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback