Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-13, 13:54
  #13
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isnisn
Känner också sömnen är grymt bra. Lite irriterande dock att händerna sover som stockar när man vaknar, ska också vara en bieffekt av GH’t.
Stämmer bra det. Lovande om MK kan skapa tillräckligt suprafysiologiska doser för att ge såna effekter. Är sugen på att köra MK, mod grf 1-29 med ett par iu geno samt en hel del slin. Tyvärr tror jag att det är mycket pengar för en ganska marginell effekt (åtminstone jämfört med AAS).
Citera
2018-02-14, 09:28
  #14
Medlem
isnisns avatar
Update blodprov

Nu har jag varit hos läkaren och fått mina provsvar. Kom ihåg att dessa värden är efter en Ostarine 8 veckors kur, och strax innan LGD4033 kuren.

Skriver värdena innan-kur/efter-kur. Och tar bara de värden som signifikant har ändrats. ”Innan-kur”-värde är från november 2017

S-Testo: 10nmol / 8nmol
S-SHBG: 20nmol / 11nmol

S-testo ligger nu under referens och jag fick remiss till endokrinolog. Fick lämna ett urinprov för att köra en ”AAS panel” som läkaren uttryckte det, bara för att säkra upp och döda misstankar om AAS-bruk innan endokrinolog-besöket. SARMs syns inte på detta?

Lever, njurar, blodsocker, EVF, HB är oförändrat.
__________________
Senast redigerad av isnisn 2018-02-14 kl. 10:05.
Citera
2018-02-18, 11:05
  #15
Medlem
isnisns avatar
Update dag 13(från mobilen)

Morgonvikt: 102,5kg (+3,5kg)

Allt flyter på med träningen och kosten. Den extrema hungern har dämpats rejält och ersatts av en riktigt vass aptit. Mättnaden efter måltid försvinner snabbare.

Muskulärt är jag riktigt hård och fin, har en slags ’fyllnadskänsla’ i musklerna. Trycket är enormt, reps på arbetsvikter ökar och PB i diverse basövningar. Kom ihåg att jag ligger redan på max varje vecka, så styrkan har ökat signifikant på kort tid.

Lederna har börjat knaka lite extra, tips på åtgärd? Kanske varva in en lågdos Ostarine för ledamörjning?

Den sjukaste bieffekten är zombie-mode efter frukost. Helt totalt letargisk... Har verkligen noll ork. Släpper dock efter 3-4 timmar, kan dock vara drygt om man ska ut och fara direkt efter frukost.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback