Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-05, 09:35
  #1
Medlem
TorbjornNilssons avatar
Jag är förlovad och tillsammans med en ljuvligt svart kvinna. Vi har tre barn. Vi älskar varandra. Hon är mitt allt och jag skulle inte kunna leva utan henne en dag. Problemet är att svenska kvinnor, särskilt feminister, är sådana fruktansvärda rasister.
Detta känner båda jag och min flickvän. Varken jag eller min flickvän har aldrig upplevt att någon svensk man varit rasistisk utan det är endast vita kvinnor som gör utfall och påhopp. Det kan vara alltifrån stirrande till råd och påbud om att hon inte ska vara här. För inte länge sedan hörde vi två kvinnor i en mataffär säga ganska högt till varandra att jag borde kastreras när vi gick förbi. Och så fortsätter det.

Aldrig trodde jag att feminister av alla skulle vara dom som skulle hata oss. Detsamma gällde förvisso när jag var med min f.d. thailändska. Samma sak då; dagligt hat från svenska kvinnor. Jag blir ärligt talat nästan spottad på och det p.g.a. att jag nu är tillsammans med en svart kvinna. Någon med liknande erfarenheter?
Varför är svenska feminister så rasistiska mot utländska kvinnor och hatiska mot svenska män som är tillsammans med dom?
__________________
Senast redigerad av TorbjornNilsson 2018-02-05 kl. 09:37.
Citera
2018-02-05, 09:37
  #2
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorbjornNilsson
Jag är förlovad och tillsammans med en ljuvligt svart kvinna. Vi har tre barn. Vi älskar varandra. Hon är mitt allt och jag skulle inte kunna leva utan henne en dag. Problemet är att svenska kvinnor, särskilt feminister, är sådana fruktansvärda rasister.
Detta känner båda jag och min flickvän. Varken jag eller min flickvän har aldrig upplevt att någon svensk man varit rasistisk utan det är endast vita kvinnor som gör utfall och påhopp. Det kan vara alltifrån stirrande till råd och påbud om att hon inte ska vara här. För inte länge sedan hörde vi två kvinnor i en mataffär säga ganska högt till varandra att jag borde kastreras när vi gick förbi. Och så fortsätter det.

Aldrig trodde jag att feminister av alla skulle vara dom som skulle hata oss. Detsamma gällde förvisso när jag var med min f.d. thailändska. Samma sak då; dagligt hat från svenska kvinnor. Jag blir ärligt talat nästan spottad på och det p.g.a. att jag nu är tillsammans med en svart kvinna. Någon med liknande erfarenheter?
Varför är svenska feminister så rasistiska mot utländska kvinnor och hatiska mot män svenska män som är tillsammans med dom?
Kan det vara att du är en rasförrädare och hon en könsförrädare?
Jag vet inte, men det är ju inte precis logik som styr de här människorna.

Hela samhället ska koncentera sig på dem och du/ni snor deras ljus.

Sen kommer vi inte undan att det finns fördomar om något hos allihop och det är bara att lära sig leva med det. Vi är olika. Somliga gillar det, andra gör det inte.
__________________
Senast redigerad av Pansarvecket 2018-02-05 kl. 09:39.
Citera
2018-02-05, 09:38
  #3
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorbjornNilsson
JFör inte länge sedan hörde vi två kvinnor i en mataffär säga ganska högt till varandra att jag borde kastreras när vi gick förbi. Och så fortsätter det.
Vad ger dig anledning att tro att dessa kvinnor var feminister?
Citera
2018-02-05, 09:41
  #4
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drama-Llama
Vad ger dig anledning att tro att dessa kvinnor var feminister?
Han sa ju precis det!
Det var två kvinnor som ville kastrera män. Den verkliga definitionen av feminism.
Citera
2018-02-05, 09:42
  #5
Medlem
TorbjornNilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drama-Llama
Vad ger dig anledning att tro att dessa kvinnor var feminister?

Det är oftast kvinnor som klär sig på ett speciellt sätt som är de värsta. Skulle nästan kunna gå god för att många är vänster- eller miljöpartister. Och sådana kvinnor brukar vara feminister. Inte alla dock, helt vanliga svenska kvinnor vräker också av sig oförskämdheter. Sen har jag också stannat upp vid vissa tillfällen och då har det verkligen pyst manshat.
__________________
Senast redigerad av TorbjornNilsson 2018-02-05 kl. 09:46.
Citera
2018-02-05, 09:43
  #6
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Han sa ju precis det!
Det var två kvinnor som ville kastrera män. Den verkliga definitionen av feminism.
Ni båda verkar leva i en parallell verklighet, men det räcker att läsa TS för att komma tillbaka i matchen: Det var två kvinnor som ville kastrera honom. Inte män i allmänhet.
Citera
2018-02-05, 09:44
  #7
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorbjornNilsson
Det är oftast kvinnor som klär sig på ett speciellt sätt som är de värsta. Skulle nästan kunna gå god för att många är vänster- eller miljöpartister. Och sådana kvinnor brukar vara feminister. Sen har jag också stannat upp vid vissa tillfällen och då har det verkligen pyst manshat.
Då så, då kan vi konstatera att ingen vet huruvida de var feminister, men att du gärna vill tro det. Faktaunderlaget för den här tråden är minst sagt magert, så jag låter er fortsätta med era fake news i fred.
Citera
2018-02-05, 09:44
  #8
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drama-Llama
Ni båda verkar leva i en parallell verklighet, men det räcker att läsa TS för att komma tillbaka i matchen: Det var två kvinnor som ville kastrera honom. Inte män i allmänhet.
Han skulle kastreras för att han var man. Inga andra anledningar ges. Du kan dessutom utesluta kvinnor, då de inte kan kastreras.

Det gäller dock inte alla män, bara de som vägrar underkasta sig kvinnan.
Din alternativa sanning failade.
Bit ihop, det gör bara ont en liten stund.

Totalt världsherravälde är målet för feminister, nu bevisat ännu en gång.
Den avhumanisering som är en förutsättning för massmord har kommit en bit på väg, när man kan uttrycka sånt här i affären.
__________________
Senast redigerad av Pansarvecket 2018-02-05 kl. 09:48.
Citera
2018-02-05, 09:50
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TorbjornNilsson
Jag är förlovad och tillsammans med en ljuvligt svart kvinna. Vi har tre barn. Vi älskar varandra. Hon är mitt allt och jag skulle inte kunna leva utan henne en dag. Problemet är att svenska kvinnor, särskilt feminister, är sådana fruktansvärda rasister.
Detta känner båda jag och min flickvän. Varken jag eller min flickvän har aldrig upplevt att någon svensk man varit rasistisk utan det är endast vita kvinnor som gör utfall och påhopp. Det kan vara alltifrån stirrande till råd och påbud om att hon inte ska vara här. För inte länge sedan hörde vi två kvinnor i en mataffär säga ganska högt till varandra att jag borde kastreras när vi gick förbi. Och så fortsätter det.

Aldrig trodde jag att feminister av alla skulle vara dom som skulle hata oss. Detsamma gällde förvisso när jag var med min f.d. thailändska. Samma sak då; dagligt hat från svenska kvinnor. Jag blir ärligt talat nästan spottad på och det p.g.a. att jag nu är tillsammans med en svart kvinna. Någon med liknande erfarenheter?
Varför är svenska feminister så rasistiska mot utländska kvinnor och hatiska mot svenska män som är tillsammans med dom?
För att dom tänker att du utnyttjar och objektifierar dessa utländska skönheter vilka i sin tur blir
som ett hot och även kanske dumförklarade av feministerna?
Citera
2018-02-05, 09:51
  #10
Medlem
TorbjornNilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drama-Llama
Ni båda verkar leva i en parallell verklighet, men det räcker att läsa TS för att komma tillbaka i matchen: Det var två kvinnor som ville kastrera honom. Inte män i allmänhet.

Det var bara ett exempel av många. Och sådant händer endast när jag går tillsammans med min tjej eller mina färgade barn. När jag haft svenska tjejer har jag aldrig blivit hatad. Nej, det är inte rasister utan feminister som spyr av sig detta. De hatar mig helt enkelt och då de inte känner mig kan det kan bara vara pga att jag har en svart kvinna.
Citera
2018-02-05, 09:52
  #11
Medlem
Ducadreams avatar
Ingen bryr sig vad de tycker. Lev ditt liv.
Citera
2018-02-05, 10:07
  #12
Medlem
Patrik2108s avatar
Svarta kvinnor kanske inte ser västerländska vita män på riktigt samma sätt som feminister gör. Tvärtom så kanske de ser dom som en förebild. Därför ser feminister inte med blida ögon på att vita västerländska män får bekräftelse av svarta kvinnor.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback