Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-04, 17:27
  #1
Medlem
Finns det något dåligt med en game console som behöver förbättras.

Jag kan inte komma på några men om ni har några problem som ni tänker er att man borde fixa eller förbättra, så kan ni berätta det för mig

Typ, kan det bli miljövänligt? varför/varför inte? eller Vilket material skulle vara bättre att tillverka den av?

Snälla, jag behöver verkligen hjälp här. Jag ska nämnligen inlämna det nästa vecka och detta är det sista jag måste berätta om.
Citera
2018-02-04, 17:37
  #2
Medlem
AX64s avatar
Pjaa.. du kan ju alltid hamra ihop ett flipperspel eller dylikt i trä. Kanske ingen spelkonsol i modern mening, men vad fan. Det vore åtminstone miljövänligt.
Citera
2018-02-04, 17:42
  #3
Medlem
OldMKenseys avatar
Hade varit smidigt om man kunde knulla sin konsol. Då skulle jag nog köpa en eller åtminstone hyra.
Citera
2018-02-04, 19:21
  #4
Moderator
Protons avatar
Övriga dator- och IT-diskussioner --> Spel: allmänt
/Moderator
Citera
2018-02-04, 21:38
  #5
Medlem
franges avatar
Ett stort problem med spelkonsol är ju att den inte är särskilt modulär, till skillnad från en dator som du redan från början kan köpa helt i bitar med precis vilka delar du vill ha - och sedan kan du köpa ett skojigare grafikkort och byta ut det gamla när du känner för det, uppgradera processorn, större hårddisk osv.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback