Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-15, 19:22
  #205
Medlem
[quote=Zaedrews|63240117]Fel ta bort[/QUOTE
Satt bredvid henne i flyget ner till London. Pytteliten till växten och snorkig mot flygvärdinnan och dålig andedräkt. "Kan du maka på dig"? Sade hon då hon skulle till toan. Inte ett tack ingenting.
Citera
2018-02-20, 23:38
  #206
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FnurrHa
Hon var en ytterst kompetent politiker. Hoppas att hon snarast finner sin position i samhället. Vänstern har förlorat en stark demokratisk kraft. Önskar allt väl och lycka till med framtida uppgifter!
Hon var ju bara ögongodis, så fort hon öppnade munnen om politik så drogm an ju öronen åt sig. Maken till dåre.
Citera
2018-02-27, 11:18
  #207
Medlem
Får kritik av Hanne Kjöller idag. Läs om ni kan (har råd) !

https://www.dn.se/ledare/kolumner/ha...et-inte-laget/
Citera
2018-03-05, 20:09
  #208
Medlem
Buhos avatar
[quote=rubenberg|63240640]
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Fel ta bort[/QUOTE
Satt bredvid henne i flyget ner till London. Pytteliten till växten och snorkig mot flygvärdinnan och dålig andedräkt. "Kan du maka på dig"? Sade hon då hon skulle till toan. Inte ett tack ingenting.

man ska inte tacka för varenda sak man gör eller någon annan gör för dig, man själv bestämmer när och om man ska tacka! det kallas fri vilja!! en annan sak som Rossana Dinamarca gör som visar att hon är bäst! min respekt går till henne för hennes attityd och sätt att leva.

ps. vad snygg hon är jag gillar henne som person och utseende!!
Citera
2018-03-05, 22:06
  #209
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubenberg
man ska inte tacka för varenda sak man gör eller någon annan gör för dig

Hyffs?

Citat:
Ursprungligen postat av rubenberg
ps. vad snygg hon är jag gillar henne som person och utseende!!

Bra att vi inte behöver bli konkurrenter.
Citera
2018-08-21, 21:49
  #210
Medlem
Buhos avatar
vad gör nu hon förtiden

ps. finns hon med i pappret på röstlokalen imorgon?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback