Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2018-02-04, 11:51
  #1
Medlem
Den första kvällen jag kommer berätta om är när jag samt två kompisar vi kan kalla dom för S och K tog amfetamin samt stora mängder av hash.

Det hela började med att vi 3 bara skulle ses för att avnjuta en gås ute i den svenska vackra naturen en fin lördagskväll i december. Jag gick av mot den bestämda platsen där vi bestämts för att träffas och som vanligt var jag först på plats. Sedan kom S och bara någon minut senare kom också K. S hade redan rullat upp gåsen och vi lightade den och lyssna på skön musik som vi alltid gör. Efter gåsen begav vi oss till närmsta Ica för att träffa upp en av Ks kunder och kunden betala av lite av skulden genom att ge K en påse med 15 amfetamitabletter i. Jag själv har under mitt liv hunnit testa Lsd,grönt/brunt och lyrri så från början hade jag 0 lust i att svälja tabletterna vi fick. Vi hälsade hejdå för att sedan Bege sig till ett annat ställe för att rulla upp ännu en till fet gås och efter att vi hade rökt den var vi alla 3 skapligt flummiga. Kommer inte ihåg riktigt vems idee det var från början Men rätt som det var hade vi svalt 2 kapslar var alla 3 och Redan då var jag lite orolig för S eftersom jag var ganska säker på hans tollerens för droger är betydligt minde är för mig och K och på bara 2 feta joints var han redan bäng så visste redan då att denna kväll skulle spåra. Efter intaget av amfetaminen blev alla vi 3 väldig glada och pratglada så när K skulle lämna En halva till ännu en kund så lyckades vi 3 på något konstigt sätt övertala honom om att lägga en halv halva var i Joint Så han gjorde det och vi gick då till närmaste privata ställe vi kunde hitta och efter den gåsen och efter Kunden hade begett sig hemåt var nog vi alla 3 överens om att vi var ganska borta i knoppen. Jag kände mig som en kung när vi gick igen stadens gator för att sedan gå till Ks källare för att ta det lungt, vi kände att det nog var skönare för oss att vara inne under ruset istället för ute i iskalla vädret. Väl i källare föreslog K att vi skulle ta lite till tabletter amfetamin och jag som var Riktigt borta vid det här laget var dum nog att svälja alla 3 tabletter han gav mig
Eftersom han men också S svalde 3 till. Innan vi började känna ruset av dom nyligen svalda tabletterna fick K en Idee om att gå till ett källarrum någon gata därifrån där vi har hotboxat innan några gånger så både jag och S såg det som en toppenidee eftersom Ks föreldrar skulle komma hem om 30 min hade K fått på sms så vi tre vinglade ut på gatan och begav oss till rummet. När vi kom in i rummet hade tabletterna kickat igår rejält och det märktes när S började blir mindre och mindre sig själv och jag som en väldigt nära kompis började bli lite orolig även om jag visst att han var drogpåverkad. Efter cirka 10 min hade det slagit snett för S och nästan allt han sa hade ingen kompling alls och han sa så konstiga grejer så även jag börja bli lite rädd. Han började hallunicera och även berätta till oss om hans liv och sa privata saker jag är säker han inte skulle säga om inte nått var fel. Men det som verkligen skrämde mig var när han började säga sånna här meningar exempel -ni vet ingen -han sa även att han har manipulerat mig och andra genom att ljuga och han sa även att ingen av oss var lika smart eller ens i närheten av hans hjärna. Hans ögon såg jättekonstigt ut och han pratade non stop i 2-3 timmar om sånna här grejer. Hans meningar och tankar var så konstig och invecklade så även jag blev lite rädd även om jag var ganska säker på att detta var någon slags av psykos eller att S sneade eftersom jag själv läst väldigt mycket på flashback om sånt. När S tillslut sluta prata och börja bli lungt efter att ha gått från gråtandes till skrattandes i nästan 4 timmar märke inte bara jag utan också K att han inte betedde sig vanligt. Han sa även att han är som en ny människa nu och han sa grejer som att han var både smartare, lyckligare efter det som hände, han sa även konstiga grejer som typ att han nu kunde skriva böcker även fast han inte öppnat en ändå bok i sitt liv. Några som känner igen sig eller hört talas om liknade sätt någon har bytt personlighet på även om det är stor eller liten förändring hos Personen. Jag vill tillägga att vi under denna kväll rökte 3-4 halvor b också.


Säkert flera stavfel skriver detta på mobilen
__________________
Senast redigerad av Vitahanden 2018-02-04 kl. 12:20.
Citera
2018-02-04, 12:23
  #2
Medlem
Thubbes avatar
Ja, amfetamin och andra stimulanter, framförallt i stora mängder, kan göra att man beter sig psykotiskt på det sättet du beskriver. Hur mycket var det i tabletterna? Hur mycket tog han totalt?

Bilden jag får av rapporten du skrivit är att du och dina vänner knarkar på ett oerhört ansvarslöst sätt, med inställningen att "vafan vi har ju knark så klart vi knarkar".
Så länge man tar droger med den inställningen kommer skit att gå snett, så enkelt är det. Droger är farliga, det är ett faktum om inte går att komma ifrån. Vill man trots det knarka, och det förstår jag att man vill, jag själv gör ju det, då får man för fan se till att göra det med lite vett och etikett!

Släng inte i er knark av okänd mängd och kvalité bara för att det råkar finnas till hands. Planera en rimlig dos och ta den med ett vettigt syfte, annars är det mer regel än undantag att något går snett. Snälla, lär er av detta misstag och upprepa det inte. Och om någon av dina polare snear, var där för honom, ta hand om honom tills mardrömmen är över.
Citera
2018-02-04, 13:24
  #3
Medlem
Jag har personligen flummat i sådär 1-2 år och även tagit andra grejer och hela tiden tänkt på vad jag stoppar i mig men denna gång var vi helt enkelt för borta för att orka tänka men förstår vad du menar tror det var runt 60-70 mg i varje

Vi stanna och tog han om han tills det var över, bara gud vet vad han skulle gjort själv där xd
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback