Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-12, 07:12
  #13
Medlem
Måste ändå bänka mig och se Cris Cyborg vs. Yana Kunitskaya. Lite stort glapp för någon att göra debut i UFC och gå en match om bältet. Eftersom Yana är okänd för mig vet jag inte vad som väntar.
Citera
2018-02-21, 02:33
  #14
Medlem
Calleschwartzs avatar
En bra fight på denna galan i matchen mellan Edgar och T-city, i övrigt så känns den fight night kompatibel och en svag fight night dessutom. Det måste göras fler matchningar med namnkunniga figthers för att sälja, någon borde sparkas för detta.
Citera
2018-02-21, 18:12
  #15
Medlem
Hunden007s avatar
kommer bli kul att se Arlovski knockas. ser alltid lika kul ut när han åker på spö. xD
Citera
2018-02-22, 03:07
  #16
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adjektivet
Eller finns de nått ställe där jag kan fulstreama skiten?
livetv.ru brukar jag använda. Har kunnat streama många olika sporter där i bra kvalité.

Är det inte hög tid för Arlovski att lägga handskarna på hyllan egentligen? Börjar nästan bli BJ Penn stuket för fan.
Citera
2018-02-22, 21:50
  #17
Medlem
Brottargalnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Är det inte hög tid för Arlovski att lägga handskarna på hyllan egentligen? Börjar nästan bli BJ Penn stuket för fan.

Är galet hur länge han hållit på. Gjorde UFC-debut redan på UFC 28. + Ännu roligare att han gjorde mma-debuten mot Viacheslav Datsik 1999. De som inte vet vem Datsik är får googla för att se några roliga matcher.

Många som räknade ut Arlovski när han radade upp fyra förluster på raken men sedan återvände och började dominera. Denna gången tror jag inte han kommer vända situationen så jag håller med, dags att hänga upp handskarna.
Citera
2018-02-28, 00:13
  #18
Medlem
withnonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calleschwartz
En bra fight på denna galan i matchen mellan Edgar och T-city, i övrigt så känns den fight night kompatibel och en svag fight night dessutom. Det måste göras fler matchningar med namnkunniga figthers för att sälja, någon borde sparkas för detta.

Ja Edgar vs Ortega är ju nåt man måste se.Här möts en av UFC:s p4p bästa brottare p4p bästa BJJ (tillsammans med Demian Maia).Brian Ortega är en helt sinnessjukt bra grappler och hans choke på Cub Swanson har blivit en rejäl snackis i MMA världen.Edgar har ju sett allt och är väldigt erfaren men han får tänka efter en och två gånger om han ska vara på golvet med den här killen.Tror på Ortega här trots att det är självaste Frankie Edgar.
Citera
2018-02-28, 08:07
  #19
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calleschwartz
En bra fight på denna galan i matchen mellan Edgar och T-city, i övrigt så känns den fight night kompatibel och en svag fight night dessutom. Det måste göras fler matchningar med namnkunniga figthers för att sälja, någon borde sparkas för detta.

Det är ju du och liknande som har orimliga krav. Det här är ju återigen ett bra kort. Gnälldes som fasen om kortet i helgen och det var grymt. Så fort CmG eller JBJ inte är på kortet börjar folk att lipa.

Main event är ju asnice. 10p
Du har Cyborg, alltid rolig att se.
Sean o’malley - fantastiskt underhållande
Lombard - 4 raka förluster, är det sista gången vi ser honom? 40 år dessutom.

Utöver det har du Dodson samt Dariush & Zingano.

Detta får svenskar för 99:- i månanden. Vad är problemet?
Citera
2018-03-02, 22:35
  #20
Medlem
mmas avatar
https://www.mmafighting.com/2018/3/2...weigh-in-video

Alla klarade vikt. Bra!
Citera
2018-03-03, 06:27
  #21
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
https://www.mmafighting.com/2018/3/2...weigh-in-video

Alla klarade vikt. Bra!

Verkligen, de där tidigare invägningarna har ju förstört en del
Citera
2018-03-03, 10:42
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Det är ju du och liknande som har orimliga krav. Det här är ju återigen ett bra kort. Gnälldes som fasen om kortet i helgen och det var grymt. Så fort CmG eller JBJ inte är på kortet börjar folk att lipa.

Main event är ju asnice. 10p
Du har Cyborg, alltid rolig att se.
Sean o’malley - fantastiskt underhållande
Lombard - 4 raka förluster, är det sista gången vi ser honom? 40 år dessutom.

Utöver det har du Dodson samt Dariush & Zingano.

Detta får svenskar för 99:- i månanden. Vad är problemet?

Han menade nog att UFC är en trist produkt. UFC har alltid haft bra fighters. Men om varje UFC ser ut som galan tidigare så tröttnar man lätt. Nu var jag rätt hardcore inom MMA under en lång period och tröttnade. För att dra ett bra exempel så använde UFC ett band som hette Stemm i produktionen. Minns att jag laddade ner deras låtar och lyssnade på när jag bodde hemma. Måste varit 15 år sedan nu. Stemm gick för många år sedan i graven men UFC använder fortfarande deras låtar i produktionen. Blir det tröttsamt? Svar ja.
Tur det finns fighters som Tito, Schamrock, Ice Man Lidell, McGregor, Andeson Silva, Brock Lessnar, Cyborg etc etc som fortfarande erbjuder något nytt till de trista UFC galorna. Men tyvärr är dessa fighters redan borta eller påväg bort. =(

Denna galan är iaf sevärd.
Citera
2018-03-03, 11:04
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Han menade nog att UFC är en trist produkt. UFC har alltid haft bra fighters. Men om varje UFC ser ut som galan tidigare så tröttnar man lätt. Nu var jag rätt hardcore inom MMA under en lång period och tröttnade. För att dra ett bra exempel så använde UFC ett band som hette Stemm i produktionen. Minns att jag laddade ner deras låtar och lyssnade på när jag bodde hemma. Måste varit 15 år sedan nu. Stemm gick för många år sedan i graven men UFC använder fortfarande deras låtar i produktionen. Blir det tröttsamt? Svar ja.
Tur det finns fighters som Tito, Schamrock, Ice Man Lidell, McGregor, Andeson Silva, Brock Lessnar, Cyborg etc etc som fortfarande erbjuder något nytt till de trista UFC galorna. Men tyvärr är dessa fighters redan borta eller påväg bort. =(

Denna galan är iaf sevärd.

Hahah Face the pain är en klassiker.
Citera
2018-03-03, 17:15
  #24
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Skulle vilja se någon spöa Cyborg men det är väl bara Nunes som kan rå på henne. 11 gånger pengarna för vinst för Yana. Vågar man chansa?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback