Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-03, 13:31
  #1
Medlem
Dille24s avatar
Jag har relativt lätt att komma. Kan egentligen inte köra mer än 4 minuter innan det går. Som tur är kommer min fru oftast ungefär lika snabbt och annars har vi löst det genom att jag snabbt går ner på henne eller gnider klitoris lite med fingret.

Ett tag löste jag det genom att titta på porr och runka någon timme innan vi skulle lägga oss. Tyvärr blev följden oftast att jag blev nöjd av pmo och pallade inte förföra henne. Men de gånger det gick vägen fungerade det ganska bra och vi kunde ligga 15-20 minuter och jag kunde komma när hon var nöjd.

Efter att ha joinat nofap-tävlingen här på forumet har jag börjat utveckla en ny teknik, nämligen att komma "lite" tidigt i samlaget och sedan försöka behålla ståndet så att jag kan fortsätta en 20-30 minuter.

Problemen är dock två, efter första gången kan det vara svårt att hålla ståndet, men är det lugnt så brukar det vara svårt att komma. Någon gång gnuggade vi i 40 minuter och jag hann tröttna. Dagen efter hade jag så ont i pungen att jag inte visste var jag skulle ta vägen.. Senaste gången lyckades jag komma andra gången efter 15 minuter.


Har ni några tips på hur man ska göra för att kunna komma flera gånger i följd som kille?

Har ni liknande erfarenheter?
Citera
2018-02-03, 13:47
  #2
Medlem
AX64s avatar
Det där är väldigt knepigt. Utan en paus går det i princip inte utan att det snabbt blir rätt obehagligt, vilket ju gör det ännu svårare. Enda sättet jag kan är genom att komma, dra ur och ägna mig åt oralsex en stund till exempel, och efter 5-10 minuter prova kliva på igen.

Tror inte vi killar är byggda för mer än en gång i vidare tät följd.
Citera
2018-02-03, 13:59
  #3
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Jag har relativt lätt att komma. Kan egentligen inte köra mer än 4 minuter innan det går. Som tur är kommer min fru oftast ungefär lika snabbt och annars har vi löst det genom att jag snabbt går ner på henne eller gnider klitoris lite med fingret.

Ett tag löste jag det genom att titta på porr och runka någon timme innan vi skulle lägga oss. Tyvärr blev följden oftast att jag blev nöjd av pmo och pallade inte förföra henne. Men de gånger det gick vägen fungerade det ganska bra och vi kunde ligga 15-20 minuter och jag kunde komma när hon var nöjd.

Efter att ha joinat nofap-tävlingen här på forumet har jag börjat utveckla en ny teknik, nämligen att komma "lite" tidigt i samlaget och sedan försöka behålla ståndet så att jag kan fortsätta en 20-30 minuter.

Problemen är dock två, efter första gången kan det vara svårt att hålla ståndet, men är det lugnt så brukar det vara svårt att komma. Någon gång gnuggade vi i 40 minuter och jag hann tröttna. Dagen efter hade jag så ont i pungen att jag inte visste var jag skulle ta vägen.. Senaste gången lyckades jag komma andra gången efter 15 minuter.


Har ni några tips på hur man ska göra för att kunna komma flera gånger i följd som kille?

Har ni liknande erfarenheter?

Ett knep som funkar är att du pumpar på direkt o satsar på att komma fort första vändan... När du kommer dra ut kuken, och RÖR DEN INTE ALLS... låt bara sprutet komma utan nån somhelst hjälp... Det kan kännas lite otillfredsställande, men det är tanken... Sprutet blir INTE 100%

Då brukar han inte "dö" helt... Utan har liksom mer o ge rätt så fort igen... Prova några gånger..
Citera
2018-02-03, 14:57
  #4
Medlem
Fortsätt bara knulla så måste skiten komma förr eller senare ...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback