Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-02, 22:00
  #1
Medlem
Min sambo är en person som inte alls gilar tekniska prylar. Jag är den som alltid får hjälpa henne.

Jag använder själv Samsung S8 och tänkte köpa en likadan telefon till henne på hennes födelsedag. Hon har nu en iPhone SE. Är det svårt att flytta över bilder/kontakter etc från iPhone till Samsung S8?
Citera
2018-02-02, 22:18
  #2
Medlem
Zimows avatar
Finns väll appar för sånt att ladda ned? Annars kan du prova lägga bilder på en data tex och sen flytta tillbaka den till nya enheten.
Citera
2018-02-02, 22:21
  #3
Medlem
Bluebeast72s avatar
https://www.cnet.com/how-to/how-to-s...ne-to-samsung/
Citera
2018-02-02, 23:10
  #4
Medlem
iPhone SE är väl inte ens 2 år gammal - låter ju som rejält waste att byta redan.
Citera
2018-02-02, 23:14
  #5
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gammalkid
Min sambo är en person som inte alls gilar tekniska prylar. Jag är den som alltid får hjälpa henne.

Jag använder själv Samsung S8 och tänkte köpa en likadan telefon till henne på hennes födelsedag. Hon har nu en iPhone SE. Är det svårt att flytta över bilder/kontakter etc från iPhone till Samsung S8?
Är det inte bättre att hon fortsätter att använda iFån-grejer, då dessa är enklare att använda än Android?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback