Flashback bygger pepparkakshus!
2018-02-04, 01:39
Medlem
Är ni säkra på att det är S*leh som är en av dom gripna? I en tidigare artikel i Sydsvenskan ska den gripna vara född 1968, och isåfall är det inte S*leh.
Citera
2018-02-04, 01:48
Medlem
Hittade videos.
https://youtube.com/watch?v=NI7KZOqOyPA
https://youtube.com/watch?v=Rayl8714dVc
Citera
2018-02-04, 01:51
Medlem
Machiavellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaskrens
"Anabola" kom ut i förrigår.
Vad jag hört, så satt han häktad efter att han fått 1 miljon kr insatt på sitt konto.
Om det stämmer, så lär det ju garanterat ha att göra med den äldre som blev gripen för detta mord. Han som beskrivits som Malmös mest kriminella man.
De satt väl båda häktade för penningtvätt?

Den äldre, han är juguslav va?

Varför blir man HÄKTAD för att man får 1 miljon skickade till sig? Visst, myndigheterna kan rikta misstanke om något, men att HÄKTA nån för att man får pengar i kontot är märkligt.
Citera
2018-02-04, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Är ni säkra på att det är S*leh som är en av dom gripna? I en tidigare artikel i Sydsvenskan ska den gripna vara född 1968, och isåfall är det inte S*leh.
Enligt andra notiser verkar det vara han, det med penningtvätt och annat. Du kan ha rätt men mycket tyder nog ändå på att det är Sal¨h
Citera
2018-02-04, 02:09
Medlem
Vaskrenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machiavelly
Varför blir man HÄKTAD för att man får 1 miljon skickade till sig? Visst, myndigheterna kan rikta misstanke om något, men att HÄKTA nån för att man får pengar i kontot är märkligt.

Det är rykten, som säger mig detta.
Men heter man Ali, bor i Malmö och i bästa fall jobbar som ställningsbyggare. Så skulle iaf jag tycka att det var lite suspekt om en miljon kronor landade på hans konto en vacker dag, från ingenstans. Om han nu inte haft en hejdundrande lördag på jägersro och utbetalningen kommer från atg.....

Givetvis är detta något som kommit upp när polisen granskat honom och hans vänner, därav har han suttit häktad.
Citera
2018-02-04, 02:19
Bannlyst
Vem är den häktade 50 åringen och vem är malmös meat kriminella man?

Har någon en dom man kan läsa?
Citera
2018-02-04, 02:29
Medlem
Vaskrenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekonomista
Vem är den häktade 50 åringen och vem är malmös meat kriminella man?

Har någon en dom man kan läsa?
Det är samma man. Den häktade 50-åringen, är Malmös mest kriminella man. Iaf enligt Stefan Sinteus, polischef i Malmö.

Sök och du skall finna. Hans namn har nämnts flera gånger i tråden, och han lär ha en hel del "fuppar" och domar på sig, som du säkert hittar i andra trådar.
Citera
2018-02-04, 02:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vaskrens
Det är samma man. Den häktade 50-åringen, är Malmös mest kriminella man. Iaf enligt Stefan Sinteus, polischef i Malmö.

Sök och du skall finna. Hans namn har nämnts flera gånger i tråden, och han lär ha en hel del "fuppar" och domar på sig, som du säkert hittar i andra trådar.

Är det möjligtvis abu halab?
Citera
2018-02-04, 02:46
Medlem
Vaskrenss avatar
Citat:
Nej.
Tror att han heter S*leh. Har disskuterats tidigare i tråden.
Kolla några sidor bakåt.
Citera
2018-02-04, 02:48
Medlem
Citat:
Ja, tror han kallas det ja. Sal3h H4dri
Citera
2018-02-04, 02:51
Bannlyst
Citat: