Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-02, 20:04
  #1
Medlem
lossnuss avatar
Kan ni som har erfarenheter i ämnet och ni som är experter i ämnet kring det här,
förklara för mig vad ni har för känslor till "ert objekt" finns det för Känslor alls gentemot den andra individen ? Hur tänker ni kring den andra individens tankar gentemot er ?
__________________
Senast redigerad av lossnus 2018-02-02 kl. 20:06.
Citera
2018-02-06, 14:30
  #2
Medlem
lossnuss avatar
Ok, lite egna tankar kring ämnet...
De som erbjuder sin kropp-
Det finns kvinnor som är "horor" utan att sälja sin kropp.
För att ta "det där steget" från att se sin kropp som något personligt och ingen sak som är till för vem som helst utan för "en själv" eller "en speciell person" så krävs det vissa saker.
Listan där kan säkert göras lång, men självförakt är en viktig komponent.
De som säljer sig ser den andra som en väg till sin egen förnedring och det förtjänar jag.
__________________
Senast redigerad av lossnus 2018-02-06 kl. 14:33.
Citera
2018-02-06, 19:23
  #3
Medlem
BlueStars avatar
Dålig och intetsägande rubrik ("Känslor") korrigerad för att klargöra trådens frågeställning.

Synpunkter på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Citera
2018-02-13, 10:35
  #4
Medlem
Kurt1s avatar
Detta eller i alla fall ganska liknande diskussioner har vi haft många gånger tidigare och det finns redan trådar. Kort kan sägas att det brukar handla om att trådskaparen har svårt för att erkänna sexuella tjänster som tjänst alternativt har personliga svårigheter med just sex.
Citera
2018-02-13, 12:24
  #5
Medlem
vad är skillnaden mellan en prostituerad och en sugarbabe som gör samma tjänst...träffade en SB i går och det var det bästa sexet någonsin kan jag tillägga och då är jag ingen rookie i ämnet
Citera
2018-02-13, 17:57
  #6
Medlem
Jag behandlar alla jag ligger med med respekt oavsett om det är betalt eller obetalt sex men tycker på ett sätt att det är ärligare mot tjejen att betala för tjänsten då båda vet vad som gäller ifrån början och inga "riktiga" känslor kan bli aktuella åt något håll än att ragga upp någon på krogen som riskerar bli besviken och hoppas på en fortsättning, telefonsamtal, svartsjuka osv.
Citera
2018-02-13, 19:18
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murof.Kcabhsalf
Jag behandlar alla jag ligger med med respekt oavsett om det är betalt eller obetalt sex men tycker på ett sätt att det är ärligare mot tjejen att betala för tjänsten då båda vet vad som gäller ifrån början och inga "riktiga" känslor kan bli aktuella åt något håll än att ragga upp någon på krogen som riskerar bli besviken och hoppas på en fortsättning, telefonsamtal, svartsjuka osv.
mycket bra citat
Citera
2018-02-18, 15:05
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lossnus
Kan ni som har erfarenheter i ämnet och ni som är experter i ämnet kring det här,
förklara för mig vad ni har för känslor till "ert objekt" finns det för Känslor alls gentemot den andra individen ? Hur tänker ni kring den andra individens tankar gentemot er ?
Om jag förstår rätt så är du inte intresserad av ett svar.Du vill moralisera.
Vad beträffar känslor så kan dom slå till när man minst anar det..Så visst kan det hetta till mellan säljare och köpare,hur gärna du än vill att det inte skall ske.
Jag tror att i grund och botten så är inte torsk och glädjeflicka så olika varandra.Kanske någon slags outsider känsla.Men,jag vet inte...
Det enda fall jag känner till är en hora som föll för sin torsk för ca 20år sedan och dom är fortfarande tillsammans.Båda två är underbara människor...
Citera
2018-02-26, 12:21
  #9
Medlem
empoisonnes avatar
Det är väl klart att det finns hela skalan av känslor mellan säljare och köpare? Det beror på hur sexlöpet går till.

Jag har tidigare varit involverad i en förening för sexarbetare och har viss insikt. De flesta svenska hobbyeskorter har stor möjlighet att själva bestämma vem de ska träffa och när. De som finns i missbrukarkretsar har det inte.
__________________
Senast redigerad av empoisonne 2018-02-26 kl. 12:28.
Citera
2018-03-04, 15:15
  #10
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lossnus
Kan ni som har erfarenheter i ämnet och ni som är experter i ämnet kring det här,
förklara för mig vad ni har för känslor till "ert objekt" finns det för Känslor alls gentemot den andra individen ? Hur tänker ni kring den andra individens tankar gentemot er ?


Dina fördomar får stå för dig.

Jag älskar henne och hon älskar mig.
Sedan levde vi lyckliga i hela våra liv.

Hur känner du för din partner?
Är du ledsen för att hen hatar dig?
Det finns hjälp att få. Så misströsta inte.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback