Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-02, 18:04
  #1
Medlem
Hejsan! Det är så att jag och 6 tjejpolare har bestämt oss för att öluffa i Grekland i Juli, flyg är bokat vi är borta 2 veckor! Men jag undrar hur mycket tror ni att jag behöver i fickpengar? Vad är rimligt tänkte leva hyfsat snålt ändå. Har någon erfarenhet? Vi landar iallafall i Santorini och tänkte hinna 4 öar, är det rimligt? Har ni några tips får ni gärna ge det!
Pok
Citera
2018-02-02, 18:08
  #2
Medlem
Berätta syftet med resan! Festa? bara chilla? Lugnt? vill ni ha mkt folk runtomkring?
Citera
2018-02-02, 18:15
  #3
Medlem
Syftet är festa ha kul se och upptäcka! Vill inte festa och sova hela dagarn utan vill även uppleva öarna äta god mat osv!
Citera
2018-02-02, 18:16
  #4
Medlem
9-24 Juli så det är högsäsong när vi är där, är det dräggigt? Ska man vara extra försiktig på kvällar?
Citera
2018-02-02, 18:27
  #5
Medlem
Herkulesbigs avatar
En middag går som här i sverige. Santorini är bland de dyraste öarna.
2 veckor låter lite, men helt värt ett besök, där jag nog hållit mig till högst 3 öar, tanke de kan bli omständligt hitta båtar som ni får plats på, har tid. Det var så för 15 år sedan i alla fall.

Hotel/sovplats bör väl fixasi tid? Tanke på det är högsäsong eller ni hoppas fixa sovplats privat?Det fick oftast erbjudna. Det var okey.. men vi hade förbokat hotel.
Citera
2018-02-02, 18:39
  #6
Medlem
Vi tänkte åka direkt till IOS sen Mykonos och sen Paros. Ja vi tänkte fixa boende privat! Vi stannar längst på Ios
Citera
2019-01-23, 16:10
  #7
Medlem
Älskade verkligen Samos också!
Citera
2019-02-09, 19:13
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ghettoprinsessan
Hejsan! Det är så att jag och 6 tjejpolare har bestämt oss för att öluffa i Grekland i Juli, flyg är bokat vi är borta 2 veckor! Men jag undrar hur mycket tror ni att jag behöver i fickpengar? Vad är rimligt tänkte leva hyfsat snålt ändå. Har någon erfarenhet? Vi landar iallafall i Santorini och tänkte hinna 4 öar, är det rimligt? Har ni några tips får ni gärna ge det!
Pok
Santorini är en dyr ö!
Citera
2019-02-09, 19:15
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ghettoprinsessan
Vi tänkte åka direkt till IOS sen Mykonos och sen Paros. Ja vi tänkte fixa boende privat! Vi stannar längst på Ios
Om ni landar på Santorini borde ni ta båt till Naxos...underbara stränder!
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2913970

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback