Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-02, 16:33
  #1
Medlem
I vanlig ordning slängde denna moderatorn en tråd i papperskorgen helt obefogat. Det gäller denna tråd:
(FB) Lergigan comp

Vederbörande hänvisar till en dålig tråd som inte ens diskuterar läkemedlet som jag vill fråga om. Tråden är dessutom väldigt kort och snurrig samt inga vettiga svar.

Notera att det är väldigt stor skillnad mellan dom olika Lergigan-sorterna. Till exempel så innehåller Lergigan comp efedrin och koffein vilket ger en uppiggande effekt, medan t ex Lergigan forte INTE innehåller dessa ämnen. Den har en sömngivande effekt och används ofta som sömnmedel.

Tyvärr har denna moderator satt i system att ständigt kasta trådar och delar ut varningar helt obefogat. Varför är han den enda på denna forumdel? Jag ser aldrig dom andra moderatorna. Hur länge ska denna mod få fortsätta härga utan att det blir en konsekvens för denne? Detta är extremt tröttsamt och irriterande. Han förstör detta forum.
2018-02-02, 18:05
  #2
Moderator
najass avatar
1) Återkom när du visat att du följt rutinerna för att klaga på en moderatorsåtgärd (FB) Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator

2) posta då i rätt delorum (FB) Flashback Detta är till för Avstängningar och bannlysningar

3) tråd låst

/mod
__________________
Senast redigerad av najas 2018-02-02 kl. 18:09.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback