Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-02, 11:09
  #1
Medlem
smillixs avatar
Hej alla i the cyberworld! Ikväll ska jag och mina vänner träffas och vi är väldigt intresserade av det övernaturliga. Vi vill gärna ta kontakt med de döda, men hur ska vi ta oss åt? Vi har kollat upp det mesta och vet att man tex kan använda sig av speglar för att "öppna" upp till andra sidan.
Har någon av er testat att göra något liknande innan? Isåfall vad hände och hur bar ni er åt?
Alla svar uppskattas utom de som inte tror på det., massor av hemsökta kramar.
Citera
2018-02-02, 11:22
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smillix
Hej alla i the cyberworld! Ikväll ska jag och mina vänner träffas och vi är väldigt intresserade av det övernaturliga. Vi vill gärna ta kontakt med de döda, men hur ska vi ta oss åt? Vi har kollat upp det mesta och vet att man tex kan använda sig av speglar för att "öppna" upp till andra sidan.
Har någon av er testat att göra något liknande innan? Isåfall vad hände och hur bar ni er åt?
Alla svar uppskattas utom de som inte tror på det., massor av hemsökta kramar.


Jag ska inte säga att det absolut inte går, med det finns inget som styrker att det går, och skulle ni mot all förmodan få det att fungera så kan ni ju ta kontakt med James Randi, som delar ut 1 miljon dollar "to anyone who can demonstrate a supernatural or paranormal ability under agreed-upon scientific testing criteria." Än så länge efter många många många år, så har ingen lyckats bevisa något som påvisar det onaturliga, många har försökt.
Citera
2018-02-02, 19:19
  #3
Moderator
MondoBizarros avatar
Länktips: övrigt --> Paranormala fenomen, ockultism och ufologi
/Moderator
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback