Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-02, 00:27
  #1
Medlem
trueforgoods avatar
Planerar att ta denna blandning imorgon då jag har läst att det ska vara något otroligt och att dom ska ha en fin synergi. 4-AcO-MET saknar musik appreciation och får inte heller nån lust att ha sex på det. Men dom tillsammans bara måste ju vara helt amazing.

Hur som helst, vad tror ni om kombon? Vilka doser bör jag köra? Sist när jag testade 4-AcO-MET tog jag ca 55mg (men då utspritt under natten) och det gav mig riktigt fint välmående och fina visuals. Men nu har jag bara 25mg kvar. Så funderar på att ta allt och kanske en 100-150mg MDMA? Vad tror ni?

När bör jag droppa MDMA:t?
Citera
2018-02-02, 01:24
  #2
Medlem
FuGeeLalas avatar
(FB) "Kan Jag blanda det här"-tråden Tips: http://www.drugs.com/drug_interactions.html
Personligen hade jag tagit MDMA ungefär samtidigt, om det nu ens är riktigt MDMA du har. MDEA och liknande är mycket vanligare än man tror och ruset är betydligt kortare än MDMA.
Vet du med dig att det är riktigt MDMA hade jag tagit det samtidigt som 4-aco-met, annars ~30 min senare.

Känns dock overkill imo.
Citera
2018-02-02, 15:46
  #3
Medlem
Reactants avatar
Perfekt kombo och du har rätt dosering.
Citera
2018-02-03, 22:26
  #4
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuGeeLala
(FB) "Kan Jag blanda det här"-tråden Tips: http://www.drugs.com/drug_interactions.html
Personligen hade jag tagit MDMA ungefär samtidigt, om det nu ens är riktigt MDMA du har. MDEA och liknande är mycket vanligare än man tror och ruset är betydligt kortare än MDMA.
Vet du med dig att det är riktigt MDMA hade jag tagit det samtidigt som 4-aco-met, annars ~30 min senare.

Känns dock overkill imo.

Måste ändå säga att mdea är ett jävligt nice pulver & kan vara ganska skönt med en substans med kort rus ibland. dock inte blandat just det med 4-aco-met men känns väldigt safe faktiskt, just tryptaminer känns ju faktiskt jävligt safe oavsett vad man blandar med.
Citera
2018-02-03, 23:16
  #5
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Måste ändå säga att mdea är ett jävligt nice pulver & kan vara ganska skönt med en substans med kort rus ibland. dock inte blandat just det med 4-aco-met men känns väldigt safe faktiskt, just tryptaminer känns ju faktiskt jävligt safe oavsett vad man blandar med.

Körde igår men droppade MD:t först på slutet av trippen. Anledningen var att både jag och tjejen fick en djävulsk bodyload på MET, till den grad att vi mådde illa 50-60% av tiden. Men så fort det lagt sig körde vi MD:t och det var jävligt nice. Ligga och kyssas, blunda och se otroligt vackra CEV:s till skön musik i flera timmar...

Våra magar pallar inte 4-serien verkar det som, så får bli en riktig hippieflipp nästa gång. Overall var det värt det då dom sista timmarna var magiska och fick en att glömma det dåliga. Mår inte heller det minsta dåligt idag
__________________
Senast redigerad av trueforgood 2018-02-03 kl. 23:36.
Citera
2018-02-04, 00:38
  #6
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Körde igår men droppade MD:t först på slutet av trippen. Anledningen var att både jag och tjejen fick en djävulsk bodyload på MET, till den grad att vi mådde illa 50-60% av tiden. Men så fort det lagt sig körde vi MD:t och det var jävligt nice. Ligga och kyssas, blunda och se otroligt vackra CEV:s till skön musik i flera timmar...

Våra magar pallar inte 4-serien verkar det som, så får bli en riktig hippieflipp nästa gång. Overall var det värt det då dom sista timmarna var magiska och fick en att glömma det dåliga. Mår inte heller det minsta dåligt idag

Själv brukar magen vara lite orolig vid intag av svamp aldrig kännt nått på någon annan tryptamin faktiskt. Men det är bara i början brukar släppa! Sjysst men tror ni skulle ha droppat allt samtidig, förmodligen hade bodyloaden släppt av mdmat.
Citera
2018-02-04, 01:18
  #7
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Själv brukar magen vara lite orolig vid intag av svamp aldrig kännt nått på någon annan tryptamin faktiskt. Men det är bara i början brukar släppa! Sjysst men tror ni skulle ha droppat allt samtidig, förmodligen hade bodyloaden släppt av mdmat.

Ja antagligen, men detta var nåt i hästväg. Fick gå o kräkas flera gånger. Käkade ingefära som en galning för att få bort det... Var liksom inte sugen på att ta mdmat när man mådde så :/ Men blir en riktig hippieflipp om ett tag, då ska vi droppa tidigare.
Citera
2018-02-04, 12:13
  #8
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Måste ändå säga att mdea är ett jävligt nice pulver & kan vara ganska skönt med en substans med kort rus ibland. dock inte blandat just det med 4-aco-met men känns väldigt safe faktiskt, just tryptaminer känns ju faktiskt jävligt safe oavsett vad man blandar med.
Håller med. Peaken på MDEA är enligt mig betydligt mer intensiv än MDMA, hela ruset överlag känns som ett "ihoptryckt" MDMA-rus.
Citera
2018-02-04, 17:55
  #9
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuGeeLala
Håller med. Peaken på MDEA är enligt mig betydligt mer intensiv än MDMA, hela ruset överlag känns som ett "ihoptryckt" MDMA-rus.

Var garanterat MDEA vi tog då för det varade inte länge alls men var väldigt intensivt.
Citera
2018-02-06, 13:08
  #10
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuGeeLala
Håller med. Peaken på MDEA är enligt mig betydligt mer intensiv än MDMA, hela ruset överlag känns som ett "ihoptryckt" MDMA-rus.

Florerade mycket sånt pulver för några år sedan där jag kommer ifrån. Aldrig kunnat må så bra samtidigt som man kunde röra sig bland folk utan större problem. Vi satt ofta ett gäng polare, smutta lite whiskey & sög i oss några linor, man fattade inte vad som hände helt plötsligt satt man med knivskarp i tankar & allt kändes så jävla gött, man blev en riktig optimist!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback