Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2018-02-01, 21:38
  #73
Medlem
Bluekeepers avatar
Den skyhöga klubban på inåkande ÖHK-spelaren?

Är inte den ett regelbrott?

Måste han röra pucken för att det skall bli high sticking?
__________________
Senast redigerad av Bluekeeper 2018-02-01 kl. 21:42.
2018-02-01, 21:43
  #74
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enisen
Som Luleå uppträdde idag var jag inte ens orolig, uddlösare lag finns nog inte på topp 10.

Då är det ju bara att lasta in hela lönen på en 2a lördag. Annars är du korkad.
2018-02-01, 21:48
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Då är det ju bara att lasta in hela lönen på en 2a lördag. Annars är du korkad.
Sett till förutsättningarna att vi spelar vår 6e match på 8 dagar så har jag inte så stort hopp och känner mig tillfreds med vinsten idag. Att jag då är korkad kan stå för dig då det är fakta.

Att ingen kört över den där Lärking är för mig en gåta, kanske den största idioten i hela organisationen.
2018-02-01, 21:57
  #76
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enisen
Sett till förutsättningarna att vi spelar vår 6e match på 8 dagar så har jag inte så stort hopp och känner mig tillfreds med vinsten idag. Att jag då är korkad kan stå för dig då det är fakta.

Att ingen kört över den där Lärking är för mig en gåta, kanske den största idioten i hela organisationen.

Nu var det annat ljud i skällan. Matchen var jämn och kunde ha slutat precis hur som helst. Det var min poäng. Och sluta klaga på domarna. Någon kanske tror du håller på Luleå.
2018-02-01, 22:08
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Nu var det annat ljud i skällan. Matchen var jämn och kunde ha slutat precis hur som helst. Det var min poäng. Och sluta klaga på domarna. Någon kanske tror du håller på Luleå.
DIF var långt ifrån normal standard idag men ändå relativt komfortabel seger. Som sagt var aldrig orolig. Snackade om matchen på lördag att jag lite kvittar hur det går. Bortamatch 100 mil bort efter ett riktigt tufft spelschema kan sluta hur som helst. Revanschsuget Luleå dessutom, satsar nog hellre kosingen på ett x.
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback