Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-01, 17:19
  #1
Medlem
Jag vet inte vad jag ska göra.. jag är tjej och har en stor bröstkorg (som ni kanske läste i titeln). Det ser jätefult ut, och får mig att se mycket tjockare ut än vad jag egentligen kanske är. Finns det någon träning/övning/tillbehör etc som jag kan använda/utöva? Jag har jättemycket komplex över det här, och är rädd att jag alltid ska behöva stå ut med hur jag ser ut.
Citera
2018-02-01, 17:32
  #2
Medlem
SevenStarss avatar
det är alltså din kroppsform/typ som är problemet?
Har du kollat vilken du har så du kan klä dig efter vad som sägs passa bäst?
Allt du kan göra är väl att acceptera dig själv?

exempel http://2.bp.blogspot.com/-9hv8SUIbHM...ody-Shapes.gif
Citera
2018-02-01, 18:14
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejtjej1
Jag vet inte vad jag ska göra.. jag är tjej och har en stor bröstkorg (som ni kanske läste i titeln). Det ser jätefult ut, och får mig att se mycket tjockare ut än vad jag egentligen kanske är. Finns det någon träning/övning/tillbehör etc som jag kan använda/utöva? Jag har jättemycket komplex över det här, och är rädd att jag alltid ska behöva stå ut med hur jag ser ut.

Min flickvänn har det med men ser hur bra som helst ut när hon träna sig smal.
Citera
2018-02-02, 20:31
  #4
Medlem
15minFames avatar
Är du äppelformad med din vikt på överkroppen? Då kan du banta bort det.
Men är det verkligen bröstkorgen - alltså ditt skelett - så kan du kanske träna upp nedre delen av kroppen för att jämna ut det men som tjej blir det nog inte så stor skillnad.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback