Citat:
Ursprungligen postat av
GGAASS
Är runt 25 år gammal. Har fått skit hela livet. Värre med åren. Har en extremt otur. Tycker jag nästan borde få nobelpriset att jag har hållit mig vid liv så länge med tanke på hur jobbigt jag haft det och hur jobbigt jag har det fortfarande. Lider dagligen. Varje dag. Har extremt otur här i livet. Skulle tro att 1 på miljarden har ett liv som mig som mest. eller så är jag den enda personen på jorden. Smärtan går inte att beskriva.
Men det negativa tar aldrig slut. Händer saker då och då utöver det som hänt. Känner att jag har extremt mycket otur. Börja tro att jag har en förbannelse över mig(kommer att göra så jag lider tills jag dör).
En vacker dag så kommer du ha tagit dig ur allt detta och du kommer vara så stark.
Jag är jätteledsen över att du har det svårt men jag vet att de flesta svårigheter kan man ta sig ur.
Jag tycker också att du borde få ett pris för det du går igenom. Tyvärr funkar det ju inte riktigt så. Det värsta med att må dåligt är att man känner sig så otroligt ensam. Det man inte inser är att alla personer går igenom olika typer av helveten. Tyvärr är det bara inget man pratar om.
We are all in the same game but different levels.
Living in the same hell just different devils.
Kärlek & tankar till dig!