Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-31, 21:58
  #1
Medlem
Nu har jag verkligen en känsla utav att det får vara noga med rökat. Jag har rökt cannabis dagligen i cirka 6 år nu. Kommer fortfarande ihåg första två åren man hängde med polare och man ha sin bästa tid i livet. Men nu flera år senare så sitter jag själv och röker.

Jag är instängd, asocial, omotiverad osv. Jag lovade mig själv att sluta direkt efter nyår, men det sket sig efter 3 dagar. och har försökte nu igen, då jag klarade 5 dagar. Rökte nyss min första gås och jag mår skit. Känner mig så jävla värdelös och ångesten på topp. Blir förmodligen att sitta uppe hela natten och röka slut på biten.

Har känt i hela kroppen och psyket senaste halvåret att jag är så nära på att sluta. Men lyckas aldrig ta det klivet. Säger alltid "bara en sista gång, det är ju faktiskt sista i ditt liv".
Det jag skulle vilja ha hjälp med är hur man kan ta det där första klivet och bara sluta.

Mvh 23åring som vill lära känna sig själv igen.
2018-01-31, 22:00
  #2
Moderator
kvm3s avatar
Den här frågan hänvisas till (FB) Dags för uppehåll/sluta med cannabis (Den stora tråden) /MOD

Lycka till!

Tråd låst.

/Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback