Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-31, 18:33
  #1
Medlem
Fizzlors avatar
Säga vad man vill om Trumps politik, men det finns ingen på denna planet som trollat mainstream media och sina motståndare lika hårt och hängivet som Trump.

Exempel 1:
http://video.foxnews.com/v/489310785...#sp=show-clips

1991 ringer en journalist upp Donald Trumps HQ för att rota runt i hans privatliv, men hon får höra att Trump inte är tillgänglig. Kort därefter blir hon uppringd av "Trumps publicist" - en man vid namn John Miller, och lyssnar man på inspelningen är det helt uppenbart att denna John Miller faktiskt är Trump himself. På den tiden blev det lite skriverier, men inte mycket mer än så.

Spola fram tiden 25 år till våren 2016. Trump är på god väg att bli vald som republikanernas nominering till presidentvalet och mainstream media gör verkligen allt för att sänka hans kampanj.
Plötsligt dyker denna inspelning mystiskt upp igen och man ser sin chans - är det verkligen presidentmaterial att tramsa runt på detta vis? Kan man bete sig så?
Reportrarna ringer upp Trump som bestämt hävdar att det inte är han på inspelningen. Ljuger han? I så fall varför, har han något att dölja? Det är helt uppenbart att det är Trump på inspelningen och flera insatta gick ut redan 1991 och sa att det var han. Storyn blir ännu mer intressant.

Fox News bjuder in journalisten som gjorde samtalet 1991. Hon bekräftar att det är han på inspelningen och alla detaljer kring det. Sen släpper hon bomben (04:22 i klippet): det var inte hon som nu släppte bandet. Hennes inspelning var det enda exemplaret och det försvann redan för 25 år sedan.
"So who else would have a copy of this tape?"
"Donald Trump!"


Trump har alltså suttit med sin egna inspelning av detta samtal i 25 års tid, för att sen släppa det när medierna är som mest desperata efter skit man kan hitta på honom. De fick en riktig bajskorv inlindad i godispapper Ögonblicket när de alla inser att de blivit trollade är fan underbart.

En annan klassiker (utspelades bara någon månad efter händelsen ovan) är när hans privata flygplan flög över rivalen Ted Cruz när denne var mitt uppe i ett tal, dagen efter att Trump vunnit GOP-nomineringen.

Helt jävla galet nog sker det direkt efter att Cruz säger "Our party (republikanerna) now has a nominee" Ted kan inte låta bli att utbrista:
"Jeff, did you email them to fly the plane right when I said that!?"

Trump Plane Flies Over Ted Cruz Event

Fyll gärna på med fler gyllene Trump-trollningar och allmänt sköna moments. Gubben har hållit på såhär i snart 40 år, finns hur mycket som helst
__________________
Senast redigerad av Fizzlor 2018-01-31 kl. 19:21.
Citera
2018-01-31, 19:01
  #2
Medlem
Fizzlors avatar
Ett annat gyllene ögonblick utspelades när Trump på allvar började få upp momentum i republikanernas GOP-val. Det var här någonstans som de allra flesta insåg att han skulle gå rätt långt ändå, kanske ända fram till finalen. Men det skulle han såklart förlora, inte en chans att han faktiskt skulle vinna skiten... eller?

Programledaren Glenn Beck, som tydligen ogillar Trump av nån anledning, håller en stödkampanj för republikanernas Ted Cruz inför en massa reportrar och åhörare. Mitt under talet kommer Trump inklampandes helt oannonserad och stjäl hela showen, alla flockas kring honom.
Om jag inte minns helt fel tog han även micken från Glenn Beck, som blev ståendes ensam som ett jävla fån på sitt eget event

Trump Trumps Glenn Beck

Denna bild på Glenn Becks totala förnedring spreds som en löpeld efter händelsen.

__________________
Senast redigerad av Fizzlor 2018-01-31 kl. 20:00.
Citera
2018-01-31, 21:37
  #3
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Det finns en berättelse i Milo Yiannopoulos bok Dangerous om hur Trump mitt under brinnande diskussion om Obamas födselcertifikat kallar till presskonferens och säger att han ska uttala sig om det. Alla stora mediahus bemannar upp med fullt hus för dom anar skandal. Trump har kallat presskonferensen mitt ute i spenaten, och när presskonferensen påbörjas börjar han med att säga ”it is my belief that Barack Obama was born in the United states of America” och fortsätter sedan med en 45 minuter lång invigning av ett boende för krigsveteraner inför USA:s samlade presskår. Fruktansvärt roligt!
Citera
2018-02-01, 15:22
  #4
Moderator
Fear2bes avatar
Humor --> Diskussioner om humor
/Moderator
Citera
2018-03-06, 21:29
  #5
Medlem
ceciliastenbocks avatar
Tack gode gud för Donald. Världen behöver en förändring 🙏🏼
Citera
2018-03-07, 04:11
  #6
Medlem
Jag hade sugit Trumps kuk. No homo. Så mycket älskar jag den polerade orangutangen.
Citera
2018-03-07, 18:11
  #7
Medlem
Skullknights avatar
Den trollande orangutangen blev nyligen krossad på Twitter.

https://twitter.com/jimmykimmel/stat...73765567156224
Citera
2020-07-30, 09:30
  #8
Medlem
Imnshos avatar
Säga vad man vill om the Donald, men ingen världsledare har väl varit så underhållande sedan.....Big Bang.

Kondenserar man mannens utspel och machoattityd med lite machomusik blir effekten Hillarious!

Dom här klippen av geniet Lars von Retriever har gett mig massor av sköna garv!

Enter Sandman
Another One Bites the Dust
Thunderstruck
Angel of Death

Det finns mängder av material att gräva i. Varför inte ett par timmar av skratt?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback