• 1
  • 2
2018-01-31, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnneknorrhane
Jag föreslår att du skaffar dig några generösa älskare. Då kan du säkert få ihop minst 5000 kr extra per månad.

Det sjuka är att det är ungefär den enda lösningen för mig. Ut och hora!
Citera
2018-01-31, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knappsats
Jo, men de som är med i lyxfällan har egendom att jobba med...sälja bilen lr lägenheten osv...har ingenting, förutom min kropp:/

Hm, jag tycker många sökande ser ut och ha det rätt olyxigt både med fordon och bostad. Haha, det värsta är att om du är snygg, fräsch och rätt så ung så kan du beta av dom 300.000 relativt enkelt.

Finns ju en brud i Småland som är rätt stor på sexsajter som drar in 40-50.000 i månaden på sina nudepics. Hon var med i Outsiders om inte jag minns fel. Och hon är inte direkt en supermodell fast däremot tränar hon sin kropp och booty och ser lite sexy ut i och med det. Men ändå, hon drar in mer än vissa läkare.
Citera
2018-01-31, 19:03
Medlem
Som andra säger så måste du börja med att ta itu med beroendet först, så gå till läkaren bums. Då kommer du få en remiss till psykiatrin, tyvärr är det ganska lång väntetid, så mitt tips är att du imorgon ringer din församling. Det är inte att de ska få dig att tro på gud, diakoner och präster är i regel välutbildade inom stöd och krishantering, så du kommer kunna få gå dit och få samtalsstöd.

Sedan är ett tips (jag har hållit många i handen när de tagit itu med sina beroenden) att skaffa dig en hobby, gärna något som du gör med händerna. Det kan vara saker som att odla, snickra eller textila hantverk. Vissa hobbys kostar mer än andra, men jag läste om en kvinna som virkade med sytråd, det kostar ju inte många kronor.

Vad glad att du är av med sambon, nu kan du ta itu med dig själv utan den kvarnstenen runt halsen.

Och prata med din hyresvärd och berätta om ditt beroende, du kan gärna ta med diakonen som bevis för att du satt igång att ta itu med det.
Citera
2018-01-31, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Hm, jag tycker många sökande ser ut och ha det rätt olyxigt både med fordon och bostad. Haha, det värsta är att om du är snygg, fräsch och rätt så ung så kan du beta av dom 300.000 relativt enkelt.

Finns ju en brud i Småland som är rätt stor på sexsajter som drar in 40-50.000 i månaden på sina nudepics. Hon var med i Outsiders om inte jag minns fel. Och hon är inte direkt en supermodell fast däremot tränar hon sin kropp och booty och ser lite sexy ut i och med det. Men ändå, hon drar in mer än vissa läkare.

Haha, tack för tips. Ångest vill jag vara med i lyxfällan eller outsiders...eller bådadera Näe fy är så jävla tragisk
Citera
2018-01-31, 19:07
Medlem
Citat:
Haha, tack för tips. Ångest vill jag vara med i lyxfällan eller outsiders...eller bådadera Näe fy är så jävla tragisk

Haha nä. Du har en fördel dock som killar i din plats inte har om man säger så!

Du verkar ha förstått problemet och vill göra något åt det vilket är en start. Försök prata runt med alla dessa aktörer och se hur du kan bearbeta allt detta. Sedan låter det inte skoj för en sekund så allmänhetens stöd har du allt vill jag påstå!
Citera
2018-01-31, 19:10
Medlem
lever man på marginalen och spelar bort pengarna så får man skylla sig själv. Men ta det lugnt lilla vännen du bor i Sverige, pappa stater kommer att ta hand om dig. Men att extraknäcka som hora är nog en ganska bra lösning.
Citera
2018-01-31, 19:57
Medlem
Citat:
Det sjuka är att det är ungefär den enda lösningen för mig. Ut och hora!

Behöver ju inte vara så drastisk, gör som alla andra sätt in en kontaktannons där du söker en ny kille som ska vara generös, snäll och att det värsta du vet är snåla män.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in