Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-04-02, 20:59
  #13
Medlem
NoHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin Wood
Det står längst upp på den röda randen SÖNDAG 22 JANARI 2006,
Men du visste inte att det stod i söndagens hora. Heder åt dej som inte köper horan. Men jag blev nyfiken och kunde inte låta bli. Har inte köpt en hora på över 15 år.
Förlåter du mig?

Men ingen har komenterat hur Foppa kan gå och bli rotary?


Vem har inte nytta av att vara med i rotary? många människor, mycket kunskap.. stor möjlighet till att lära sig mer genom alla intressanta föreläsningar..
Citera
2006-04-02, 21:12
  #14
Medlem
Konsult TTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoHero
Vem har inte nytta av att vara med i rotary? många människor, mycket kunskap.. stor möjlighet till att lära sig mer genom alla intressanta föreläsningar..
Jag är med i Rotary, men inte känner jag mig som någon makthavare för det Annars stämmer det precis som du säger.

/ TT
Citera
2006-04-02, 21:25
  #15
Medlem
Konsult TTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mollydott
Och Maud Adams och Anette Kullenberg. Har inget emot dem men MAKTHAVARE??
Maud Admas och Peter Forsberg är sk Honorära medlemar i Rotary.
Honorär medlem är ett slags herdersmedlem (ungefär som Hedersdoktor) som man kan bli om man särskilt utmärkt sig genom att främja Rotarys ideal.

/ TT
Citera
2006-04-02, 22:12
  #16
Medlem
NoHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konsult TT
Jag är med i Rotary, men inte känner jag mig som någon makthavare för det Annars stämmer det precis som du säger.

/ TT

Jag är också med i rotary, det bästa som hänt mig.. den allmänbildning jag fått genom föredrag och genom de medlemmar som samlas i dessa klubbar går inte att få tag på i andra forum.. helt otroligt
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback