Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-01-31, 18:34
  #13
Medlem
Ergolins avatar
Har ju hört om vissa som naturligt inte får röda ögon. Annars kanske du bara har hög tolerans märkte att mina ögon blev mycket mindre röda efter en 6 månaders regelbundet rökande
Citera
2018-01-31, 19:10
  #14
Medlem
tjackknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ergolin
Har ju hört om vissa som naturligt inte får röda ögon. Annars kanske du bara har hög tolerans märkte att mina ögon blev mycket mindre röda efter en 6 månaders regelbundet rökande
Haha noll tolerans, tar ofta T-breaks samt byter strains med jämna mellanrum. Tog break på ett par månader förra året sen rulla en fet på nyår och noll röda ögon fastän jag va mer bränd än mitt käk.
Citera
2018-01-31, 21:55
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjackknugen
Som topic lyder, varför får jag inte röda ögon av cannabis?
Mina blir bara lite glansiga medans polarna och andra jag rökt med får ögon röda som Falu Rödfärg. Spelar ingen roll om jag röker ner mig totalt så blir ögonen knappt röda.

Måste väl vara gener?
Har rökt själv i 7 år och än idag så blir dom röda.
Hade en polare i en tidigare ålder som hans ögon aaaaldrig blev röda. Man kunde tro att han använde ClearEyes i smyg...
Citera
2018-01-31, 22:43
  #16
Medlem
tjackknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BariHaver
Måste väl vara gener?
Har rökt själv i 7 år och än idag så blir dom röda.
Hade en polare i en tidigare ålder som hans ögon aaaaldrig blev röda. Man kunde tro att han använde ClearEyes i smyg...
De flesta i min släkt har ofta röda ögon (Naturligt.)
Medans mina är kristallvita.

Min brorsas ögon blir knallröda på direkten typ efter en holk. Skevt detta.
Citera
2018-02-01, 10:04
  #17
Medlem
Drumedarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackknugen
Haha jag kan chokea riktigt hårt, polarna med när dom väl gör det, men får inga röda ögon då bara tårfyllda ögon. Dom hostar knappt.

Mycket konstigt indeed. Googlat som fan utan riktig framgång, hittat några på utländska forum med samma "problem".


Kom på nu att varje gång jag intagit orakt så har mina ögon sett ut som att dom haft en dejt med satans kuk. Så kanske beror på hur stenad man är eller något. Blodkärlen blir stenade och pallar inte göra sitt jobb. Vad vet jag, jag är bara en stoner som har frukostrast på jobbet.
Citera
2018-02-01, 22:43
  #18
Medlem
tjackknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drumedaren
Kom på nu att varje gång jag intagit orakt så har mina ögon sett ut som att dom haft en dejt med satans kuk. Så kanske beror på hur stenad man är eller något. Blodkärlen blir stenade och pallar inte göra sitt jobb. Vad vet jag, jag är bara en stoner som har frukostrast på jobbet.
På alla sätt jag intagit har dom inte blivit röda.
Har varit äckligt stenad utan röda ögon, bara ögonlocken som vägra hålla sig öppna haha.
Been there.
Citera
2018-02-01, 22:47
  #19
Medlem
Får själv typ aldrig röda ögon av gräs heller däremot ser jag ofta jävligt trött ut.
Citera
2018-02-02, 00:57
  #20
Medlem
tjackknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImmortalDon
Får själv typ aldrig röda ögon av gräs heller däremot ser jag ofta jävligt trött ut.
Där ser man! Tror jag stött på/rökt med 4-5st som har samma tur i oturen haha.
Citera
2018-02-02, 10:23
  #21
Medlem
r0bzs avatar
Samma för mig, får inte heller röda ögon även om jag röker oerhörda mängder.
Fascinerande.
Citera
2018-02-02, 11:47
  #22
Medlem
tjackknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r0bz
Samma för mig, får inte heller röda ögon även om jag röker oerhörda mängder.
Fascinerande.
Ja, och hittar inga förklaringar till varför ögonen inte blir röda. Hittar bara teorier/tankar kring varför.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback