Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-09, 17:54
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raketforandringen
Oavsett vad vantrivs jag. Orkar knappt. Vilken drog kan göra min vardag drägligare? Har ganska mycket i mitt liv, men oavsett, vad rekommenderas som kan döljas på jobb osv? Vilken drog kan göra allt drägligare men att jag ändå kan hantera alla måsten?
Cannabis alternativt tramadol!
Citera
2019-01-09, 18:11
  #122
Medlem
Fazerfazers avatar
vad jobbar du med?
Citera
2019-01-09, 18:16
  #123
Medlem
Proat på massvis med kosttilskott, meditation, promenader, frukt och grönt men är fortfarande utmattad och utan ork till annat än att sova....
Citera
2019-01-09, 19:37
  #124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 22juni41
Då jag kan inte hjälpa dig, opiat gör dig trött och orkar inte med arbetsuppgifter. Och gör dig bara deppigt. Tjack gör dig mer utåtriktad och socialt. Du kommer skaffa dig vänner och blir kompis med chefen (med måttliga doser såklart) och du mår bättre (dock du kommer utveckla ett kraftig beroende men du verkar inte bry dig so what?).

Har två kompisar som snortar tjack varje dag när de åker till jobbet (måleri). Tjack kostar 200kr grammet och räcker 1-2 dagar. 3000kr/mån.


För mig gick det åt 2-4gram per dag i slutet och jag har bra kontakter så få bra kvalitet.
Men har tidigare i livet klarat mig på lägre doser en toleransen ökar förr eller senare.
Citera
2019-01-09, 20:06
  #125
Avstängd
DEPRESSIVs avatar
Tramadol eller Kodein i milda-medelstora doser. Ökar kreativiteten, man blir uppåt, mer uthållig, social samt motiverad.

Tramadol (snabbverkande sådana) håller 6-8 timmar ungefär, så poppa Tramadol strax innan du börjar jobba så håller de hela jobbdagen.
Citera
2019-01-09, 20:12
  #126
Moderator
Morfar-52s avatar
Tråd "Provat allt. Vilken drog ska jag välja för att orka?" infogad.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback