Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-02-01, 01:00
  #25
Medlem
enlevandemans avatar
Om du tycker hon är värd att kämpa för så gör det. Ingen annan än du vet svaret. Vissa kastar bort sitt liv genom att bli kär i människor som aldrig får en att må bra. Hoppas hon inte är en sådan.

Jag mår faktiskt bättre de gångerna jag håller mig borta från forum osv. Särskilt när det gäller känsliga frågor. Ibland vill man ha lite pisk dock när man känner att man förtjänar det. Om jag hade skapat en tråd om den tjejen jag håller kär så hade folk klagat på mig och säkerligen sagt massa skit om henne. Det sistnämnda hade gjort iaf mig vansinnig lol. Men ta allt med en nypa salt TS. Hoppas allt löser sig.
Citera
2018-02-01, 08:38
  #26
Medlem
Doofsmuchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Hon vill inte göra dig besviken när hon ute på krogen och ägnar sig åt dekadens och andra okristliga sattyg. Det är den inbyggda horan i henne som gör henne opålitlig, men och andra sidan ska den promiskuösa suggan ha en klapp på axeln för att hon är ärlig. Hon kommer aldrig att ändra sig, så ju förr du inser det, desto bättre.
Håller med dig mer än du anar, och berättar för mig själv hela tiden att hon definitivt inte är värd någon som mig med tanke på vad hon gjorde. Jag vet bara inte varför min hjärna försöker fortsätta tänka på henne hela tiden.

Hittar en väg snart, som alla säger så tar det ett bra tag.
Citera
2018-09-20, 16:59
  #27
Medlem
Du var på fel plats, fel tid och vid fel tillfälle! Tjejer kan med vara kåta! Även om hon såg dig som en vän eller kk kanske! Hon var ärlig med vad hon tyckte och kände, och killar som tränger sig på/puschar när en tjej känner så gör att dom glider iväg ännu längre! Tro mig...

Hon kanske inte är redo att sadla ner liksom? Du vet inte vad hon varit med om och som gör att hon inte vill ha någon nära sig? Felet många gör att de ser allt ur sin egoistiska synvinkel! Du ville och hon ville inte just den perioden i livet! Thats life! Man får skjuta undan känslorna eller ta avstånd! Finns inga genvägar, annat än sysselsättning !
Citera
2018-09-28, 12:59
  #28
Medlem
Öppet förhållande? Funkar ju för vissa
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback