Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-02-01, 21:42
  #25
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skalman71
Finns ingen sån lag.

Än...

Men hav förtroende och Absurdistan skall uppfylla dina mest förnedrande mardrömmar!
Citera
2018-02-01, 21:48
  #26
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drakon99
Hej. Ok tack för hjälpen. Jag fattar vad du menar med den lagen mot att köpa sex utomlands, jag bara undrar hur dom vet att man har köpt sex utomlands, när man kommer hem till Sverige? Hur är det ens möjligt?

Nej det vet polisen givetvis inte och spana utomlands kan svenska polisen inte göra utan hjälp av danska polisen. Som ju givetvis inte vill lägga resurser på något som är lagligt i Danmark. Men någon sådan lag finns alltså inte ännu och lär nog inte bli verklighet.
Citera
2018-02-01, 22:32
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Nej det vet polisen givetvis inte och spana utomlands kan svenska polisen inte göra utan hjälp av danska polisen. Som ju givetvis inte vill lägga resurser på något som är lagligt i Danmark. Men någon sådan lag finns alltså inte ännu och lär nog inte bli verklighet.

Danskarna har i alla fall inga planer på att ta efter Sverige. Sälja sex är något man väljer själv i Danmark.
Citera
2018-02-02, 07:44
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pussy_tester
Stor risk att du åker på välförtjänt stryk av någon som inte uppskattar rasistiskt skit. Säg bara att du inte är intresserad, gå sen och sköt ditt. Sno inte heller denna tråden för ditt skitsnack

Tack för svar. Men du kunde ju gott vara lite vänligare i tonen. Jag (och många andra också) tycker att mina synpunkter är viktiga och inte något "skitsnack".
Citera
2018-02-02, 21:10
  #29
Medlem
Blir det Köpenhamn eller Helsingör?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback