Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2019-03-06, 08:35
  #37
Medlem
Fick idag betala 185kr i tull på 1kg agmatin från bulksupplements i usa. Var lite orolig att det inte skulle komma igenom först, då det stannade någon vecka i tullen.
Citera
2020-03-05, 10:25
  #38
Medlem
snusaren92s avatar
Ja uplever ett härligt lugn när jag druckit ca 1 matsked agmatin tar även arginine sen tar ja även kreatin.
Elvanse 100mg
Voxra 300mg
Tre andra hjärt medeciner.
Får ett härligt lugn kan ej riktigt förklara det hela eller vilket som gör vad men mår man bra så är det ju bra,
Citera
2020-03-21, 15:23
  #39
Medlem
snusaren92s avatar
Beställde från bulk de från usa köpte fem kg allt kom tog dock 15 dagar ca.
Men beställde 20 kg betalade sen vela dom ha mitt kort nummer samt säkerhets numret på backsidan.
Samt datumet när de går ur.
Vägrar ge dom de då de skulle kunna länsa hela mitt konto i fall de vill de.
Så håll er till beställningar under 300 dollar för de va de dom skrev att i ju med att beställningen. Ha över den summan så vill dom ha alla uppgifter.
Förstår inte varför för dom drog ju av de ja betala första gången.
Citera
2020-07-26, 12:03
  #40
Medlem
På bulksupplements blir det 150dollar för 100g i frakt och 450dollar för 1kg, Gör jag något galet eller har ni betalat så här mkt i frakt ?
Citera
2021-09-16, 09:51
  #41
Medlem
Mrlind92s avatar
Agmatine är bästa som hänt mig kan äntligen må bra utan opiaterna.
Ska även lägga tjacket på hyllan nu så har börjat ta 1 matsked agmatine samt arginin så får vi se hur de slutar.
Citera
2021-11-02, 23:08
  #42
Medlem
Joneskuusis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrlind92
Agmatine är bästa som hänt mig kan äntligen må bra utan opiaterna.
Ska även lägga tjacket på hyllan nu så har börjat ta 1 matsked agmatine samt arginin så får vi se hur de slutar.


Hur funkar agmatin för dig? Tror du det hjälper när man ska sluta med benzo?
Citera
2021-11-12, 11:28
  #43
Medlem
Mrlind92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joneskuusi
Hur funkar agmatin för dig? Tror du det hjälper när man ska sluta med benzo?
Asså jag tar varje dag ca 4 gram ja upplever inte att det ger ångest eller ens tar toppen på själva absen men när ja väl petar i mig något så vissa gånger så kan de kännas som första gången typ lycka till
Citera
2021-11-17, 07:03
  #44
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Vad menar du med nedreglera tolerans på andra substanser?

"mix one (1) serving " står det på E-vitamins, står det på baksidan av burken
hur många mg en serving är?, tror du att det går att mäta upp 100-180 mg doser ur den där?

Agmatine kan användas av exempelvis opioidmissbrukare för att få ner toleransen på deras varor.
Gällande ex Heroin, OxyContin osv så skjuter toleransen i höjden efter redan kortvarigt bruk och till slut blir man inte påverkad även om man är uppe i monsterdoser.

Då tar man Agmatine och vips så kan nästa fix/tablett efter ett tag kännas som om det vore den första (om jag nu förstått det rätt).

Ser att det är ett gammalt inlägg, men enligt din profil är du ff aktiv och du fick aldrig nåt svar så..!
Citera
2022-10-20, 01:20
  #45
Medlem
Vem vet tillförlitlig återförsäljare?
Citera
2024-04-16, 21:53
  #46
Medlem
Någon som vet vart det går att få tag i?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback