2023-08-11, 01:31
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Om så hade skett, hade vi haft en värdig efterträdare till Mååna.

Skit samna i hennes ageranden, men håll med om att hon är sexig
Citera
2023-08-11, 01:52
Medlem
Megaforces avatar
Hon var för övrigt med i SSU-föreningen KGB som var rätt ökänd för sina sup och knullfester. Föreningen startades av en annan sedermera före detta minister, nämligen Anna Johansson.

En av mina barndomsvänner ingick förut i Morgan Johansssons stab. Denne vill inte avslöja för mycket, men vad jag förstår så har det varit en hel del problem med Strandhäll och att det var orsaken till att hennes man tog livet av sig.
Citera
2023-08-11, 02:12
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Hon var för övrigt med i SSU-föreningen KGB som var rätt ökänd för sina sup och knullfester. Föreningen startades av en annan sedermera före detta minister, nämligen Anna Johansson.

En av mina barndomsvänner ingick förut i Morgan Johansssons stab. Denne vill inte avslöja för mycket, men vad jag förstår så har det varit en hel del problem med Strandhäll och att det var orsaken till att hennes man tog livet av sig.
Nja, skvaller i fd regeringskansliet ger jag inte mycket för. Och hur ska de veta vad som pågick i hennes mans huvud, nej bara ondsint skvaller.
Citera
2023-08-11, 02:27
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce

En man som är lycklig och harmonisk i sin relation med en kvinna tar helt enkelt inte livet av sig. Nu vet nog väldigt få personer hur hon är att leva med som partner men det är ändå rätt märkligt att han gjorde detta val med tanke på omständigheterna?
Citera
2023-08-11, 02:30
Medlem
Jenshalls avatar
Tänk vi haft henne som ett statsråd. Säger en del om detta land. Totalt inkompetent
Citera
2023-08-11, 11:25
Medlem
MongoHasses avatar
Hoppas (inte) att Strandhällskan har kollat in Linda Skugges bilder och filmer. Mycket möjligt att Strandhällskan på fyllan efter en bag-in-box eller två lägger upp lite filmer och bilder där hon visar sig med sina leksaker och sexiga kläder...
Citera
2023-08-11, 13:32
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Hoppas (inte) att Strandhällskan har kollat in Linda Skugges bilder och filmer. Mycket möjligt att Strandhällskan på fyllan efter en bag-in-box eller två lägger upp lite filmer och bilder där hon visar sig med sina leksaker och sexiga kläder...

Ja, nu är det bara några timmar kvar av arbetsveckan, sen börjar nog AS fylla IG med sina rusiga utfall (hoppas jag).
Citera
2023-08-12, 16:37
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ja, nu är det bara några timmar kvar av arbetsveckan, sen börjar nog AS fylla IG med sina rusiga utfall (hoppas jag).

Hoppas det, Annika är ju väldigt rolig när hon fått ett par vinare innanför västen...
Hon är guld värd för oss som intresserar oss för vad som rör sig innanför en sosses panna, när alla spärrar är av...
Senast redigerad av Rimbert 2023-08-12 kl. 16:44.
Citera
2023-08-12, 16:50
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Är hon på IG också? På Twitter är hon en legend, men inte på ett positivt sätt…
Citera
2023-08-12, 17:21
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Är hon på IG också? På Twitter är hon en legend, men inte på ett positivt sätt…

My bad, jag tänkte Twitter och skrev IG.
Citera
2023-08-29, 13:13
Medlem
lowbrows avatar
Thomas bror Niclas har blivit mer aktiv på Facebook. Han skriver konstigt nog på engelska. Är det för att nå ut utanför den svenska sandlådan?

Det hade varit intressant att vara en fluga på väggen när Thomas, Annika och hans bror hade diskussioner. De verkade tillhöra olika läger alla tre.
Citera
2023-08-29, 15:01
Medlem
JamesFs avatar
Strandällskans personlighet är som gjord för medverkan i program som Ullared och Böda camping. Maria Montazami är smartare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in