• 1
  • 2
2018-01-31, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gfbs88
Jag tror inte det finns så många traders som är tvungen att låna 15k. Målgruppen som intresserar sig för bonustrading tenderar att redan vara väldigt intresserade av ekonomi och har således både pengar och lusten att sitta och knappa på datorn själva för att få hela vinsten själv. Och ska man göra det på sin egen identitet blir det ju bara ett engångsbelopp på typ 6-10k. Finns helt enkelt ingen marknad för det hela
Det finns antagligen en marknad för allt om man använder hjärnan på rätt sätt...
Citera
2018-01-31, 18:23
Medlem
Om det var vattentätt att man får 50% i avkastning per månad så skulle de som sysslar med detta vara miljardärer vid det här laget och de skulle inte berätta för vilt främmande personer om tekniken. Sätter du 1000 kr och får 50% i avkastning per månad så är du miljardär vid månad 36 dvs efter 3 år.
Senast redigerad av Mynicname 2018-01-31 kl. 18:27.
Citera
2018-01-31, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123PELLSON321
Det finns antagligen en marknad för allt om man använder hjärnan på rätt sätt...

Haha ja det kan väl hända. Men i det här fallet en mycket liten och inte speciellt lönsam sådan. Jag förstår hur du tänker, och jag vet själv att bonustrading är en väldigt effektiv investering nör man gör den åt sig själv. Det är närmare 100% avkastning på två veckor om man kan sin sak. Kruxet blir ju att göra det åt helt okända människor, då blir det bara som ett vanligt lån.. risken finns ju att "tradern"knarkar upp pengarna och drar utomlands. Då hjälper inga juridiskt bindande avtal. Samt att om man som i ditt förslag ska enbart köra med sin egen identitet så blir det ju en engångssumma för tradern, och det drar ner vinstsumman till hälften. Finns nog inte många duktiga traders som skulle nöja sig med det när dom kan få hela vinsten själv bara dom har ett så minimalt kapital som 15k
Senast redigerad av gfbs88 2018-01-31 kl. 20:14.
Citera
2018-01-31, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gfbs88
Haha ja det kan väl hända. Men i det här fallet en mycket liten och inte speciellt lönsam sådan. Jag förstår hur du tänker, och jag vet själv att bonustrading är en väldigt effektiv investering nör man gör den åt sig själv. Det är närmare 100% avkastning på två veckor om man kan sin sak. Kruxet blir ju att göra det åt helt okända människor, då blir det bara som ett vanligt lån.. risken finns ju att "tradern"knarkar upp pengarna och drar utomlands. Då hjälper inga juridiskt bindande avtal. Samt att om man som i ditt förslag ska enbart köra med sin egen identitet så blir det ju en engångssumma för tradern, och det drar ner vinstsumman till hälften. Finns nog inte många duktiga traders som skulle nöja sig med det när dom kan få hela vinsten själv bara dom har ett så minimalt kapital som 15k
Upplägget bygger på att det på ena sidan finns en investerare som står för kapitalet, ca 15K, något som många vardagsstrugglare eller studenter inte har att investera bara så där, men som samtliga vill ha! På andra sidan finns just den här någorlunda datorkunniga, något ekonomiskt lagda personen som ser möjligheten till att få ett par sköna tusenlappar på ett snabbt och relativt enkelt sätt.

Risken att bli blåst finns alltid där, med eller utan kontrakt. Om ni klickar på en mänsklig nivå och i ekonomiskt samförstånd så kan ni ta det därifrån. Bor man i samma stad och man vet varandras arbetsplats, hem och skola så krävs det oftast en sociapatisk jävel för att vara villig att skaffa sig en fiende för 15K. Jag tror inte att de är särskilt sunt att tänka så om sina medmänniskor tills det är bevisat.
Citera
2018-01-31, 20:41
Medlem
Citat:
Upplägget bygger på att det på ena sidan finns en investerare som står för kapitalet, ca 15K, något som många vardagsstrugglare eller studenter inte har att investera bara så där, men som samtliga vill ha! På andra sidan finns just den här någorlunda datorkunniga, något ekonomiskt lagda personen som ser möjligheten till att få ett par sköna tusenlappar på ett snabbt och relativt enkelt sätt.

Risken att bli blåst finns alltid där, med eller utan kontrakt. Om ni klickar på en mänsklig nivå och i ekonomiskt samförstånd så kan ni ta det därifrån. Bor man i samma stad och man vet varandras arbetsplats, hem och skola så krävs det oftast en sociapatisk jävel för att vara villig att skaffa sig en fiende för 15K. Jag tror inte att de är särskilt sunt att tänka så om sina medmänniskor tills det är bevisat.

Okej, då är det väl bara att du ber någon skicka över 15k till dig så är problemet löst jag personligen hade ALDRIG gett någon annan än vissa i min närmaste bekantskapskrets 15k bara utan vidare
Senast redigerad av gfbs88 2018-01-31 kl. 20:44.
Citera
2018-01-31, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mynicname
Om det var vattentätt att man får 50% i avkastning per månad så skulle de som sysslar med detta vara miljardärer vid det här laget och de skulle inte berätta för vilt främmande personer om tekniken. Sätter du 1000 kr och får 50% i avkastning per månad så är du miljardär vid månad 36 dvs efter 3 år.
Hur räknar då egentligen? och jag tror inte heller någon ser bonus trading som en livstidssyssla, då behöver man annan form av stöd. Plocka ett kg björnbär på sensommaren under en timme och sälj det i tråg á 125g för 30kr = 240kr, en värdefull liten procedur men palla lägga ner hela din själ i det?
Citera
2018-01-31, 22:19
Medlem
Citat:
Hur räknar då egentligen? och jag tror inte heller någon ser bonus trading som en livstidssyssla, då behöver man annan form av stöd. Plocka ett kg björnbär på sensommaren under en timme och sälj det i tråg á 125g för 30kr = 240kr, en värdefull liten procedur men palla lägga ner hela din själ i det?
Om man garanterat kan få 50 % i avkastning varje månad på insatt kapital så kommer man inte att sluta i första taget utan verkligen lägga ner sin stjäl i det.
Månad 1, 1 000 kr
Månad 2, 1 500 kr (1000x1,5)
Månad 3, 2 250 kr (1500x1,5)
Månad 4, 3 375 kr (2250x1,5)
Månad 10, 38 443 kr
Månad 15, 291 929 kr (nu börjar det växa snabbt)
Månad 20, 2 216 838 kr
Månad 25, 16 834 112 kr (Efter 2 år kan man fundera på att sluta)
Månad 30, 127 834 039
Månad 36, 1 456 109 606,
Månad 36 är man alltså miljardär. Som någon sagt tidigare, ränta på ränta effekten är världens 8é underverk.
Citera
2018-01-31, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mynicname
Om man garanterat kan få 50 % i avkastning varje månad på insatt kapital så kommer man inte att sluta i första taget utan verkligen lägga ner sin stjäl i det.
Månad 1, 1 000 kr
Månad 2, 1 500 kr (1000x1,5)
Månad 3, 2 250 kr (1500x1,5)
Månad 4, 3 375 kr (2250x1,5)
Månad 10, 38 443 kr
Månad 15, 291 929 kr (nu börjar det växa snabbt)
Månad 20, 2 216 838 kr
Månad 25, 16 834 112 kr (Efter 2 år kan man fundera på att sluta)
Månad 30, 127 834 039
Månad 36, 1 456 109 606,
Månad 36 är man alltså miljardär. Som någon sagt tidigare, ränta på ränta effekten är världens 8é underverk.
Fan du har rätt..ja har man 36 olika identiteter till sitt förfogande så... (tänker du nu på samma sak jag tänker på?)
Citera
2018-02-01, 16:39
Medlem
Citat:

Han har nog räknat med en del skatt också. Lyckas man få 50% avkastning i månaden blir det över 2 miljarder på 3 år om man börjar med en lusentapp. Om man inte räknar bort skatt osv
Citera
2019-08-06, 16:36
Medlem
Har gjort en guide relaterat till https://xn--bstabettingsidorna-ltb.se/bonustrading-guide-inom-online-betting/ på nätet där jag hade uppskattat er input på andra spelsidor som bör inkluderas.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in