Citat:
Jag frsker inte stta Dig p pottkanten. Jag vill f fram fakta i saken.
Du har en lnk. (Jttebra att du postade den).
Men den innehller extremt mycket information som jag inte hinner ta del av nu.
Du verkar nd ha dragit slutsatser av det hr rendet.
D frgar jag dig bara, med endast helt vnliga och kollegiala avsikter, vilka slutsatser du dragit och p vilka grunder du har gjort det (om du kan beskriva det med egna ord). Du mste inte. Jag r bara nyfiken och vill frst det hr bttre.
Jag har forskat i detta sjlv, och det jag hittade sammanfattade jag i mitt tidigare inlgg i tv huvudsakliga punkter. Du kanske kan gra en liknande sammanfattning frn din synvinkel? i stllet fr att bara svara med en one-liner om ett datum.
Du har en lnk. (Jttebra att du postade den).
Men den innehller extremt mycket information som jag inte hinner ta del av nu.
Du verkar nd ha dragit slutsatser av det hr rendet.
D frgar jag dig bara, med endast helt vnliga och kollegiala avsikter, vilka slutsatser du dragit och p vilka grunder du har gjort det (om du kan beskriva det med egna ord). Du mste inte. Jag r bara nyfiken och vill frst det hr bttre.
Jag har forskat i detta sjlv, och det jag hittade sammanfattade jag i mitt tidigare inlgg i tv huvudsakliga punkter. Du kanske kan gra en liknande sammanfattning frn din synvinkel? i stllet fr att bara svara med en one-liner om ett datum.
Haha det r ju bra. Jag ser det inte som en strid heller 🙂
Jag har ocks underskt detta lite. Det mesta man hittar r mest sikter p diverse internationella forum. Den artikeln frn tminstone en nyhetssajt om crypto som verkar skriva neutralt till skillnad frn mer bitcoinvnliga nyhetssajter fick mig njd. Srskilt med tanke p att de dessutom lnkade till en faktisk stmning. P vriga hll har det mest varit en massa spekulationer mellan fr och emot. Lite som hr innan mina 2 st lnkar.
Min sammanfattning fr utgras av den som framstr i min lnk tidigare.
Personliga uppfattningar hade nd bara renderat i nya ifrgasttningar frn dig och andra som helst inte vill att det ska vara sant.
Den riktiga synvinkeln kan du ju ta del av i stmningen. Annars s fr du vl maila nyhetssajten i min lnk och ifrgastta riktigheten i deras sammanstllning.