Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-04-01, 12:04
  #37
Medlem
Flash-999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snaellkillen
Visst finns det en kränkande aspekt i "deep-throat".

Men så finns det ochså i hetroförhållanden när killen vill ha analsex.

Men inte i en homorelation, då blir inte analsex kränkande alltså?


Citat:
Ursprungligen postat av Snaellkillen
Vad killen säger är att han vill använda alla dina hål för sin egen njutning.

Det är ju möjligt att det är så för vissa, men det kan också vara att man och kvinna kan känna tillsammans är att de vill använda alla tillgängliga hål för gemensam njutning.
Citera
2018-04-01, 14:24
  #38
Avstängd
Snaellkillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flash-999
Men inte i en homorelation, då blir inte analsex kränkande alltså?




Det är ju möjligt att det är så för vissa, men det kan också vara att man och kvinna kan känna tillsammans är att de vill använda alla tillgängliga hål för gemensam njutning.

Visst kan det vara så också!

Om inblandade parter är med på det så ser jag inga problem.
__________________
Senast redigerad av Snaellkillen 2018-04-01 kl. 14:33.
Citera
2018-04-01, 15:07
  #39
Medlem
Flash-999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snaellkillen
Om inblandade parter är med på det så ser jag inga problem.

Då kanske man inte skall vara för snabb att döma ut den sortens oralsex (plus, av någon anledning, just heterosexuellt analsex) som per definition kränkande.
Citera
2018-04-01, 15:30
  #40
Avstängd
Snaellkillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flash-999
Då kanske man inte skall vara för snabb att döma ut den sortens oralsex (plus, av någon anledning, just heterosexuellt analsex) som per definition kränkande.

Det handlar inte om bara det Peder. Du tvingar henne att slicka ren din rumpa ocsså.

Från ett svenskt synsätt är det inte ett normalt förhållande! Du låter ju mi ick tale med di flick? <-- här är när jag bytte från svenska till danska. Jag kan kommunicera på båda språken givetvis! :-)

Fast danska blondiner är bäst.. Man försöker genom svenska kommunicera men det blir i handling och i kärlekens språk som ...
__________________
Senast redigerad av Snaellkillen 2018-04-01 kl. 15:36.
Citera
2018-04-01, 18:37
  #41
Medlem
Flash-999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snaellkillen
Det handlar inte om bara det Peder. Du tvingar henne att slicka ren din rumpa ocsså.

Från ett svenskt synsätt är det inte ett normalt förhållande! Du låter ju mi ick tale med di flick? <-- här är när jag bytte från svenska till danska. Jag kan kommunicera på båda språken givetvis! :-)

Fast danska blondiner är bäst.. Man försöker genom svenska kommunicera men det blir i handling och i kärlekens språk som ...

Även utan märklig blandning av svenska och danska är ditt inlägg fullkomligt obegripligt.
Citera
2018-04-02, 01:26
  #42
Avstängd
Snaellkillens avatar
Jag överlämnar det här till dig. Jag kan tala riktg svenska. Och jag vet att i bakspegeln ser jag att min speudo-danske är gank obegriplt! ;-)

Citat:
Ursprungligen postat av Flash-999
Även utan märklig blandning av svenska och danska är ditt inlägg fullkomligt obegripligt.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback