Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-28, 23:23
  #1
Medlem
JontenZs avatar
Jag hade för första gången sex under helgen med en tjej. Vi gjorde ridning samt lite oralsex. Kvällen därefter då jag skulle somnade i sängs så fick jag en ganska klar flashback dröm av stunden då jag första gången stoppade in min penis i hennes vagina, sedan vaknade jag fast det var mitt i natten och jag hade dessutom svårt att somna om. Har någon annan haft en udda dröm efter att ni hade sex för första gången eller är det jag upplevt bara en vanlig slump?
Citera
2018-01-28, 23:26
  #2
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JontenZ
Jag hade för första gången sex under helgen med en tjej. Vi gjorde ridning samt lite oralsex. Kvällen därefter då jag skulle somnade i sängs så fick jag en ganska klar flashback dröm av stunden då jag första gången stoppade in min penis i hennes vagina, sedan vaknade jag fast det var mitt i natten och jag hade dessutom svårt att somna om. Har någon annan haft en udda dröm efter att ni hade sex för första gången eller är det jag upplevt bara en vanlig slump?
Jag har aldrig haft det. Det är nog bara en slump.
Citera
2018-01-28, 23:33
  #3
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Du kanske har tänkt mycket på just det ögonblicket och därför kommer det som en flashback i drömmen.
Att du vaknade upp under natten kan det finnas andra orsaker till.
Citera
2018-01-28, 23:34
  #4
Medlem
MrLevaLivets avatar
Nej hände inte mig men det är säkert hjärnan som processar vad som hänt, det är ju en stor händelse! ☺ Grubbla inte över detta som negativt. Och grattis!
Citera
2018-01-28, 23:34
  #5
Medlem
kimilsungias avatar
Det var väl en stor grej för din hjärna liksom som var starkt känslomässigt för dig att äntligen få komma till och så drömmer hjärnan om det sedan liksom?

Händer ibland för mig vid olika tillfällen som har varit väldigt emotionella och starka upplevelser känslomässigt att jag sedan drömmer om dessa natten efter och ibland vaknar jag. Brukar iofs handla om att man drömmer mardrömmar i mitt fall, men jag tror det är samma princip?
Citera
2018-01-28, 23:37
  #6
Medlem
insidelights avatar
Man drömmer ju ofta om sådant som gett starkt intryck. Antar att penetreringen var ett sådant. Intrycket alltså.
Citera
2018-01-29, 18:15
  #7
Medlem
Roidberts avatar
Man brukar drömma om sådant man tänker mycket på. Inte det minsta konstigt alltså.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback