Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-08, 13:04
  #13
Medlem
Jag brukar ha linne och tights på mig när jag kör. Vad brukar ni ha på er?
Citera
2018-02-08, 15:16
  #14
Medlem
killawifes avatar
Jag har alltid en Borat-baddräkt, inget mer.
Citera
2018-03-16, 02:04
  #15
Medlem
Ett tips är att välja höga skor/stövlar.
Jag själv hade ett par ”mc sneakers” CE godkände och ämnade för mckörning halvhög, typ basketdojor.

Hade allt annat - blev ändå till att åka hem utan att ens fått starta cykeln! Tråkigt nog är ju tyvärr kostanden för uppkörningen förbrukad o man får betala igen vid nästa tillfälle som vid lite oflyt kan dröja flera månader (säkert beroende på vart man bor)
Citera
2018-03-16, 05:09
  #16
Medlem
killawifes avatar
Håller med. Man ska inte chansa med detta. Väl hemma kan man köra i vad man vill , det är ju bara ens eget ansvar men det är bara dumt att komma till uppkörningen i nåt som kanske blir godkänt.
Jag blev en gång nekad att köra upp med en hoj som hade 32 Kw i papperen, skulle ju vara 34 Kw. Nu visste inte jag om de reglerna då de var nya men nog kändes det retfullt, speciellt som hojen var ostrypt och inte hade några 32 Kw utan 74 men försök att förklara det för en besiktningskvinna om du kan.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback