Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2020-03-29, 20:39
  #73
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CompressorVane
Inget slår väl ditt intelligensbefriade svar!? Är du en sådan där cuck som släpper iväg damen på en tjejkväll ute!?

Drar damen ut så är det ju inte för att hon tänker vara trogen eller hur!? Va!?

Du har aldrig varit med tjejer eller hur, levt några år med dem!? Så du vet hur och vad dom gör!?
Man kan tro det.

Varför är hon ute och ränner när hon har man hemma!? En väldigt bra fråga. För att hon vill hålla på med andra, men så långt tänker väl inte du. Klart som fan han reagerar som han gör. Hon som andra damer vill ju ha flera samtidigt.

Du är i alla fall tydlig med att det inte är någon mening att försöka prata med dig, och tror att du är rolig när du sitter och trollar på flashback med efterbliven kvinnosyn i relationsdelen. Ha-ha-ha va roligt! Eller så kanske du är seriös, men då är det mest synd om dig.
Citera
2020-03-29, 20:48
  #74
Medlem
CompressorVanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Du är i alla fall tydlig med att det inte är någon mening att försöka prata med dig, och tror att du är rolig när du sitter och trollar på flashback med efterbliven kvinnosyn i relationsdelen. Ha-ha-ha va roligt! Eller så kanske du är seriös, men då är det mest synd om dig.

Tror du att du pratar med någon incel fjant som aldrig varit kring damer!?
Damer är full i fan, de har flörtar precis överallt. På parkeringen, i mataffären, på gymmet, i telefonen, på jobbet, i tvättstugan, du får aldrig någonsin som man ha en dam för dig själv.

Någonstans finns alltid en man som är bättre än dig, hon kommer att pröva med han.
Jag vet det, jag har sett och upplevt det. Från båda håll. Inte fasen är det roligt. Jag trollar inte.
Citera
2020-03-29, 21:09
  #75
Medlem
Sorry, såg nu att tråden var gammal.
Skönt att du gjorde det enda rätta, och tack för att du återkopplade, TS! Det är allt för många trådar som lämnas utan att man får reda på hur det gick.
__________________
Senast redigerad av Groundstone 2020-03-29 kl. 21:19.
Citera
2020-03-30, 04:04
  #76
Medlem
Är han av muslimsk tro eller annan religös anledning till sitt beteende?

Annars låter det som extrem osäkerhet.
Att förbjuda dig att jobba där det finns män, varför ska han begränsa ditt liv så kraftigt?

Får du ens gå ut ensam? Vad ger han dig tillbaka för att det ska vara värt för dig att offra del av ditt liv för detta?
Citera
2020-04-02, 15:48
  #77
Medlem
Gör slut. Finns inget värre än kontrollerande partners. Jag har själv varit förskonad men kompisar har berättat hur det bryter ner dem. Det är inte ett tecken på kärlek. Det är ett destruktivt beteende och den som lider av det behöver hjälp innan den inleder en relation. Själv kan jag tycka det är både avtändande och skrämmande med kontrollfreaks. De som misshandlar sina partners lider ofta av det här även om alla kontrollerande typer säkert inte är våldsamma. Ofta är väl någon form av missbruk inblandat också kanske.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback