2010-04-07, 13:15
Medlem
pregos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KinG-NothinG
Får man fråga vad det är för märke på klubban? Skulle gärna vilja pröva. Jag menar egentligen inte att en 65a är svårspelad, svåranvänd är väl bättre. Jag ser själv nämligen ingen användning av den när man lika gärna kan öppna en 56a eller 60a lite extra
Nej, förstår vad du menar, och håller helt med. Det finns egentligen inget man kan göra med min 65º som man inte kan med en 60º.
Hade jag haft en 60º som var lika härlig att spela med (rätt bounce, etc) hade jag hellre använt den.

Märket ja, vet inte riktigt. Det står "Green on 65" på den, men det hittar jag ingen info om. Slänger in en bild.
http://img202.imageshack.us/img202/465/golfp.jpg
Citera
2010-04-07, 22:14
Medlem
Kan man se us masters online någonstans? Eller finns det nån bra tracker med mycket golf som det läggs upp på?
Citera
2010-04-08, 11:33
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prego
Nej, förstår vad du menar, och håller helt med. Det finns egentligen inget man kan göra med min 65º som man inte kan med en 60º.
Hade jag haft en 60º som var lika härlig att spela med (rätt bounce, etc) hade jag hellre använt den.

Märket ja, vet inte riktigt. Det står "Green on 65" på den, men det hittar jag ingen info om. Slänger in en bild.
http://img202.imageshack.us/img202/465/golfp.jpg

Jag känner faktiskt igen märket, tror jag greppade om ett par sådana klubbor ifjol. Känns som ett gammalt klassiskt nybörjarmärke av något slag Tack så mycket för informationen!

Citat:
Ursprungligen postat av keppek
Kan man se us masters online någonstans? Eller finns det nån bra tracker med mycket golf som det läggs upp på?

Jag letar själv efter detta, återkommer om jag får reda på något. Fy attan vad jag ser fram emot kvällen, först ska HV slå SAIK och sedan kommer man hem och får se Tiger Woods igen!
Citera
2010-04-08, 18:02
Medlem
annihilat0rs avatar
Någon som vet hur Viasats golfsändningar brukar te sig?
Kommer de endast följa Tigers boll ikväll te.x.?
Vem är kommentator?
Citera
2010-04-08, 23:19
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annihilat0r
Någon som vet hur Viasats golfsändningar brukar te sig?
Kommer de endast följa Tigers boll ikväll te.x.?
Vem är kommentator?

Du har väl säkert börjat titta redan. De får ju sitt material från USA så de följer helt enkelt det, kommer nog bli mycket Woods men inte endast. Tror även Zachrisson kommer vara kommentator.
Citera
2010-04-09, 16:12
Medlem
dethalvabarnets avatar
var sitter viasat kommentatorerna någonstans?
Citera
2010-04-10, 18:41
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dethalvabarnet

Tror det är annorlunda tävling till tävling, men skulle inte förvåna mig om Zachrisson är på plats nu.
Citera
2010-04-13, 21:25
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dethalvabarnet

De sitter väl i klubbhuset och ser på tv-skärmar?
Citera
2010-04-13, 22:13
Medlem
Någon som vet något om http://www.golfrea.se/ ?
Sidan verkar lite skum och vill inte kasta bort någon tusenlapp. Verkar vara väldigt billigt.

OT: Har ett titleist järnset 690cb, en titliest 905R driver 2 callaway x-forged wedgar, en gammal titleist trä 6:a samt en gammal maxfli putter.
Spelar runt 10 i handikapp.

Edit: Märkte nu att dom hade postförskott. Verkar ändå billigt även om det förmodligen är förra årets modeller på klubborna.
Citera
2010-04-14, 18:21
Medlem
enoutarns avatar
Ja, nu har man hittat till denna tråden
Ser fram emot kommande säsong grymt mycket. Främst att jag tänkte ta tag rejält i mitt Driverspel i sommar. Den jävla klubban är min mardrömsklubba i bagen (Har ALDRIG varit stabil med driver). Har testat det mesta känns det som och försökt "mixtra" med svingen . Det brukar variera varje säsong, ena är det kalasslice (nu snackar vi inte en lätt fade-slice, nu snackar vi riktig jävla böj) eller kalashook.

Någon här som har varit ute nåt än i år?
Har inte läst igenom tråden särskilt väl.
Citera
2010-04-14, 18:24
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enoutarn
Ja, nu har man hittat till denna tråden
Ser fram emot kommande säsong grymt mycket. Främst att jag tänkte ta tag rejält i mitt Driverspel i sommar. Den jävla klubban är min mardrömsklubba i bagen (Har ALDRIG varit stabil med driver). Har testat det mesta känns det som och försökt "mixtra" med svingen . Det brukar variera varje säsong, ena är det kalasslice (nu snackar vi inte en lätt fade-slice, nu snackar vi riktig jävla böj) eller kalashook.

Någon här som har varit ute nåt än i år?
Har inte läst igenom tråden särskilt väl.

Trevligt!

Tyvärr har jag inte hittat ut än på grund av plugg och annat. Men i sommar ska jag ha tid till riktigt mycket golf då jag inte fått något jobb...
Citera
2010-04-14, 18:38
Medlem
enoutarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Trevligt!

Tyvärr har jag inte hittat ut än på grund av plugg och annat. Men i sommar ska jag ha tid till riktigt mycket golf då jag inte fått något jobb...

För mig verkar det dock som det kommer bli en del jobb i sommar (tyvärr, för golfen då ). Men jag hoppas på att kunna utnyttja tiden effektivt och hinna med en hel del golf ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in