Hallå, har sett att flera har köpt saker från både golfstoreeurope samt onlinegolf.com är dessa sidor pålitliga? Priserna är ju så himla mycket bättre än i Sverige! En titleist D3 driver kostar tex 3995:- på dormy medans på dessa siter kostar den endast 2845:- de är ju 1200 (!!) Spänn billigare!
Eagle, birdie, bogey, birdie, eagle, -, eagle, birdie, birdie. på femte banan som jag streckade så fortsatte jag spela på min provisoriska boll och fick 3 slag mindre än mitt par(satte en 5 meters chip).
Fy fan vad skönt, har gått från kraftig slice med drivern till att få draw/push eller spikrakt. Vad jag tappade på idag var låga järn som går vänster och endel 3 puttar... den jag streckade på slog jag för långt.
Eagle, birdie, bogey, birdie, eagle, -, eagle, birdie, birdie. på femte banan som jag streckade så fortsatte jag spela på min provisoriska boll och fick 3 slag mindre än mitt par(satte en 5 meters chip).
Fy fan vad skönt, har gått från kraftig slice med drivern till att få draw/push eller spikrakt. Vad jag tappade på idag var låga järn som går vänster och endel 3 puttar... den jag streckade på slog jag för långt.
Dagens tips - en eagle är två slag under banans par, inte under ditt eget
Ni som är lite insatta i golfkikare och så får gärna svara på detta. Vad är det bästa köpet, en Leupold GX-1 för 1400:- eller en Bushnell 1500 Tournament Edition för 1100:-? Behöver ingen ny värstingmodell utan jag vill bara ha en kikare som kan mäta upp avståndet jag siktar på på ett dugligt vis. Är någon av dem värd pengarna? Bushnell har jag hört är ett bra märke.
27 slag på en 9-hålare, det är faktiskt väldigt bra
Dagens tips - en eagle är två slag under banans par, inte under ditt eget
Så jag kan inte säga att jag får birdie/eagle. Jag får väl säga ett/två under mitt par då. För mig blir det par 3 = par 5, par 4 = par 6, par 5 = par 7
Så jag kan inte säga att jag får birdie/eagle. Jag får väl säga ett/två under mitt par då. För mig blir det par 3 = par 5, par 4 = par 6, par 5 = par 7
Birdie är alltid ett under banans par, eagle två under osvosv. Det spelar ingen roll vad du spelar på för HCP...
Du får väl säga det. Men alla lär tro att du är nästa Tiger Woods
Nån här som rest med klubbor ? Vad ska man tänka på ?
Måste man registrera innan eller nåt att man ska ha med sig dom ?
Jag har köpt ett sånt där resefodral för bagen så det har jag
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!