Att det ska vara så svårt!??
17 poäng första nio, 6 poäng andra!
Nåväl, en del bra slag iallafall. Drivern börjar sitta igen vilket är skönt. Men har börjat få svårt med längderna med järnen (börjat slå längre än tidigare, vilket iofs är ett relativt angenämt problem). 144m par 3 och jag flyger greenen med en bra bit med en åtta
Jaja, behöver nya järn helt enkelt, framförallt skaften passar mig ganska uselt (DG lite r300)
Spelade Vidbynäs AXA course som jag inte spelat förut (bara South Course förut) och satan vilken bana! Sjukt bra och nog det bästa jag spelat i stockholmsområdet, har dock inte spelat Bro Hof. Fantastiskt skick på fairways och greener och hålen var i princip alla variande och roliga. Mycket risk-reward-tänk med en del korta par 4

r där man lockades att gå för det (296, 288, 249). Blev birdie på en av dom iallafall. Banan rekommenderas varmt, gillade nog AXA bättre än South course också då South har en del trista hål vilket AXA inte led av. Minus dock för avsaknad av kiosk och vattenpåfyllningsmöjligheter. Samt att banguide inte ingick i en greenfee på 500 kr (rekommenderas dock att köpa då det är en del blinda utslag och många hinder i landningsområdena).
Vi körde också vilket nästan är ett krav då det är extremt kuperat och rätt långa transportavstånd mellan hålen.